StoryEditor
Drogerie
05.04.2024 11:25

Dziecko w aucie! Rossmann rozdaje informacyjne naklejki

Od 3 kwietnia klienci Rossmanna mają możliwość otrzymania naklejki do umieszczenia na szybie auta. Jest to prezent z postaciami z Czyściochowa, który ma na celu zasygnalizowanie innym użytkownikom dróg, że w aucie jest dziecko.

Prezent będą mogli otrzymać ci, którzy dokonają zakupów w fizycznych lokalizacjach drogerii, korzystając z kas obsługiwanych przez pracowników i zakupią co najmniej jeden produkt dziecięcy biorący udział w promocji. Pełną listę produktów można znaleźć na stronie internetowej www.rossmann.pl. Konieczne jest również skorzystanie z aplikacji Rossmann PL przy skanowaniu zakupów. Promocja trwa do 20 maja lub do momentu wyczerpania zapasów.

image
Rossmann
Chociaż powszechnie uważa się, że naklejka „dziecko w aucie” ma na celu skłonienie innych kierowców do większej cierpliwości i ostrożności na drodze, jej podstawowa funkcja jest zupełnie inna. W rzeczywistości, naklejka ta pełni kluczową rolę jako informacja dla służb ratunkowych w przypadku wypadku. Jest to sygnał, że w momencie kolizji lub innego zdarzenia drogowego, ratownicy powinni szczególnie dokładnie sprawdzić tylną część pojazdu, aby upewnić się, czy w środku nie znajduje się dziecko. Tym samym, obecność takiej naklejki ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa najmłodszych pasażerów, wskazując ratownikom, gdzie mogą być potrzebne natychmiastowe działania ratunkowe.

Naklejka została udekorowana postaciami sympatycznych zwierząt z Czyściochowa. Pupilka i Pies Łapson codziennie uczą dzieci, że dbanie o higienę może być również świetną zabawą. Dzięki tej naklejce na szybie auta, najmłodsi pasażerowie mają możliwość podróżowania ze swoimi ulubionymi postaciami. Ich przygody są dostępne na kanale Czyściochowo na YouTube oraz Spotify, w tym w formie słuchowisk dla najmłodszych.

Czytaj także: Szlachetna Paczka podsumowuje akcję z Rossmanem; 125 000 sprzedanych lizaków-cegiełek

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 10:50
Druga drogeria Hebe otwarta w Łomży
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.fot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła drogerię w Galerii Veneda w Łomży. To drugi sklep Hebe w tym mieście.

Hebe – druga co do wielkości sieć drogeryjna działająca w Polsce – otworzyła swój kolejny sklep. Nowa drogeria powstała w Galeria Veneda przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. To druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza działa w parku handlowym przy alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 121.

Otwarcie nowej drogerii oznacza specjalne promocje dla jej klientów. W niższych cenach oferowanych jest ponad 700 zapachów takich marek, jak m.in.: Aoura London, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Mexx, Cacharel. Druga oferta - „Pielęgnacja twarzy do -40%“ obejmuje ponad 5 tys. produktów marek m.in. AA, Sielanka, Apis, Bielenda, Skin79.  

Do 22 maja klienci sklepu będą mogli skorzystać z promocji „Specjalistyczna pielęgnacja włosów do -40%” na ponad 1600 produktów wybranych marek. W ofercie znalazły się produkty do włosów marek CHI, Anwen, Cocopalm, Olaplex i Wella Professionals.

Super ceny obowiązują na wszystkie produkty marek: Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen i wiele innych. W ramach promocji „Super Okazje”, która również potrwa do 29 maja, na klientów czekają też wybrane produkty marek Palmolive, Paese, Rexona i Missha.

image
Promocje z okazji otwarcia drogerii Hebe w w Galerii Veneda w Łomży
fot. Hebe

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 16-20 maja, każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 17-25 maja.  

Hebe to drogeryjna sieć działająca w grupie Jeronimo Martins, do której należy również dyskontowa sieć Biedronka. Sieć Hebe powstała w Polsce w 2011 r. Obecnie prowadzi w Polsce ok. 355 drogerii. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach. Prowadzi również sprzedaż przez e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 17:13