StoryEditor
Drogerie
19.11.2021 00:00

Rossmann w najnowszej odsłonie w warszawskim Atrium Promenada

Rossmann otworzył drogerię przyszłości w warszawskim centrum handlowym Atrium Promenada. Bardzo ważną częścią jej konceptu są strefy ze zdrowymi i naturalnymi produktami. Pierwsza tego typu, flagowa drogeria Rossmanna została otwarta w ubiegłym roku w łódzkiej Manufakturze.

Nowy, znacznie większy Rossmann, o powierzchni 620 mkw., i w nowej lokalizacji to trzecia tak nowoczesna i z tak bogatym asortymentem drogeria tej sieci w Polsce. W lokalu znajdują się 3 specjalne strefy tematyczne: Strefa Zdrowia, Strefa Beauty oraz Strefa Grab&go zróżnicowane pod względem wizualnym i produktowym. Wyróżnikiem Strefy Zdrowia jest designerska ściana zieleni, pokryta mchem.

Wielbiciele zdrowego odżywiania znajdą tu szereg produktów dla siebie, w tym również szeroki wybór wyrobów marek własnych Rossmanna – takich jak enerBiO czy Manufaktura Piękna – z kosmetykami do kąpieli, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla dzieci, jak i dorosłych. Strefę Beauty wyróżnia bogata propozycja perfumeryjna. Zaś dla klientów, odwiedzających drogerię „w biegu”, powstała specjalna Strefa Grab&go – dzięki niej mogą wpaść do Rossmanna na szybkie zakupy, a wszystkie najważniejsze produkty znajdą w jednym miejscu.

Pierwsza tego typu flagowa drogeria Rossmann została otwarta w czerwcu 2020 r. w Manufakturze w Łodzi.

Czytaj więcej: Rossmann w Manufakturze - sieć robi śmiały krok w nowoczesność

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada intensywnie rozwija swoje portfolio. W listopadzie grono najemców jednego z flagowych centrów Atrium wzmocnił pierwszy w Polsce Guess Kids z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. Nowy koncept handlowy zyskał także iSpot. A już wkrótce portfolio centrum handlowego wzmocni marka ekskluzywnej bielizny damskiej Simone Perele.

Atrium Promenada jest lokalizacją chętnie wybieraną przez najemców do wdrażania ich pionierskich pomysłów. To właśnie w naszym centrum powstał pierwszy najbardziej interaktywny sklep sieci Carrefour – Carrefour Pro – ze zdygitalizowaną ścieżkę zakupową oraz innowacyjną strefą gastronomiczną, w której przygotowanie potraw odbywa się na zasadach live cooking. W Promenadzie swój pierwszy sklep onlinowy w Warszawie otwierało także e-obuwie. Tym bardziej miło nam, że również sieć Rossmann zdecydowała się uruchomić w naszej galerii swoją drogerię przyszłości - w nowym koncepcie handlowym i z niepowtarzalnym designem. Już wkrótce do tego grona dołączy kolejny znany Polakom brand z zupełnie nowym formatem sprzedaży, niedostępnym dotąd w Polsce – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.06.2024 15:32
Drogerie DM wybrały polską ambasadorkę marki Balea. Kampania z jej udziałem już wystartowała
Agnieszka Kula, ambasadorka marki BaleaDM
DM Drogerie Markt wybrały pierwszą polską ambasadorkę marki Balea. Została nią Agnieszka Kula, która tytuł wywalczyła w konkursie, do którego zgłosiło się 87 osób. Oprócz kontraktu ambasadorskiego wygrała m.in. profesjonalną sesję fotograficzną, której efekty można oglądać w trwającej już kampanii.

DM Drogerie Markt rozstrzygnęły pierwszy w Polsce konkurs na ambasadorkę marki Balea. Laureatką została Agnieszka Kula prowadząca społecznościowy profil @kulczii. W konkursie wzięło udział 87 uczestników, a 11 przeszło do finału. Nagrodą główną były między innymi roczny kontrakt ambasadorski, karta podarunkowa o wartości 2 tys. zł na zakupy w drogerii DM i profesjonalna sesja fotograficzna, której efekty zostały wykorzystane w trwającej już kampanii. 

Konkurs prowadzony był na internetowej stronie DM i w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polegało na nagraniu filmu, w którym uczestnicy polecali swój ulubiony produkt marki Balea.

Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i zakupów DM w Polsce mówi:

To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa skierowana do klientów. Jej celem było zwiększenie świadomości marki Balea oraz zbudowanie unikatowego, emocjonalnego doświadczenia konsumenckiego z naszymi klientami. Nasza laureatka w zadaniu konkursowym zarekomendowała olejek do demakijażu, wokół którego zbudowaliśmy narrację do trwającej właśnie kampanii online.

Zgodnie z przekazem kampanii, robiąc zakupy w stacjonarnych drogeriach DM, w sklepie online i w aplikacji za minimum 200 zł, można otrzymać olejek Balea za symboliczne 1 zł.

Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea zdradza, że link do konkursu wysłała jej koleżanka.

Ponieważ prowadzę konto na Instagramie, Tik Toku i kanał na YouTube o tematyce pielęgnacyjnej to nie zastanawiałam się długo, czy wziąć udział w konkursie. Wygrana dała mi, ale także mojej rodzinie i znajomym, poczucie że moje hobby, to co tworzę na swoich profilach rzeczywiście ma sens i podoba się ludziom. Zgłoszeń do konkursu było naprawdę sporo i nie spodziewałam się, że to właśnie ja wygram - mówi Agnieszka Kula.

Wyjaśnia, że olejek do demakijażu, który pokazała w konkursie, wybrała, ponieważ jest bardzo tani w porównaniu z podobnymi tego typu kosmetykami: - A jakością absolutnie od nich nie odstaje. Pomyślałam, że mało osób go zna, a warto o nim mówić.

image
Agnieszka Kula, nowa ambasadorka marki Balea
DM

Twierdzi, że w DM kupuje nie tylko kosmetyki, ale też produkty spożywcze dmBio: –  Są naprawdę świetne. Muszę się przyznać, że dużą część kwoty z karty podarunkowej, którą wygrałam w konkursie przeznaczyłam właśnie na nie – musli śniadaniowe, sosy do gotowania – wybór jest naprawdę duży, a w innych sklepach trzeba się sporo naszukać, żeby znaleźć dobre produkty bezglutenowe albo zdrowe przekąski z niską zawartością cukru – dodaje.

Balea to marka własna sieci DM. Na rynku funkcjonuje od przeszło 25 lat, oferując obecnie ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej, do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. Wśród kosmetyków marki Balea, które uczestnicy najczęściej wskazywali jako swoje ulubione znalazły się te z serii Beauty Expert, takie jak serum i peelingi, żele Balea oraz maseczki na twarz.

Konkurs na ambasadorkę marki wspierał także rozwój mediów społecznościowych DM. Warto przy tej okazji dodać, że rok do roku marka zaobserwowała ponad 60 proc. wzrost społeczności na profilu na Facebooku i ponad 50 proc. na Instagramie (maj 2023 vs maj 2024). DM rozwija także konto na Linkedin, TikToku oraz na You Tubie, dopasowując komunikację do potrzeb odbiorców i trendów.

Najwięcej zgłoszeń konkursowych drogerie DM otrzymały za pośrednictwem Instagrama, następnie TikToka, a na końcu uplasował się Facebook. Choć większość z nich pochodziła od kobiet, w finałowej 11. nagrodzono także dwóch mężczyzn.

Inicjatywa, opracowanie pomysłu konkursowego wraz z jego realizacją to zasługa działu marketingu DM Polska. W projekcie wizualnym oraz obsłudze zespół wspierała agencja Freundschaft. W profesjonalnym przygotowaniu do sesji fotograficznej ambasadorkę wspierała Karolina Gołębiewska, znana z kanału StylizacjeTV.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 17:18
Hebe ma drugą drogerię w Kaliszu
Drogeria Hebe w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza otwarta 11 czerwca 2024Hebe
Hebe otworzyło drogerię w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza. To drugi sklep drogeryjnej sieci w tym mieście.

Hebe od 11 czerwca br. ma dwie drogerie w Kaliszu. Nowy sklep został otwarty w galerii handlowej Tęcza, przy ul. 3 Maja 1. Hebe prowadzi także drogerię przy Pl. Św. Józefa 12 w Kaliszu.

W galerii handlowej Tęcza Hebe jest jednym z 60 najemców. Działają tu także m.in. Rossmann, Action i apteka Dr. Max. Jest wiele punktów usługowych i Multikino. Galeria mieści się w centrum Kalisza w odległości ok. 400 m od Starego Rynku.

Otwarcie nowej drogerii Hebe wiąże się ze specjalnymi cenami i akcjami promocyjnymi dla klientów. 40 proc. obniżki obowiązują na dermokosmetyki (ponad 2,5 tys. produktów znanych marek). Z rabatem sięgającym 80 proc. można kupić także drugi produkt niektórych marek pielęgnacyjnych i makijażowych. 350 zapachów męskich jest dostępnych w promocji -60 proc.

Hebe, sieć drogerii będąca częścią grupy Jeronimo Martins, do której należy również sieć dyskontów Biedronka, zaczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Obecnie prowadzi około 358 drogerii w Polsce. Otorzyła także pierwsze dwa sklepy stacjonarne w Czechach.

Hebe prowadzi również sprzedaż online w Polsce, Czechach i Słowacji. W 2023 roku całkowite przychody Hebe osiągnęły 469 milionów euro, co oznacza wzrost o 30,9 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Sprzedaż internetowa marki wzrosła w 2023 roku o 47,5 proc., stanowiąc około 17 proc. całkowitych przychodów firmy, podczas gdy w 2022 roku było to około 14 proc.

Czytaj także: Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2024 01:05