StoryEditor
Drogerie
15.06.2020 00:00

Rossmann w Manufakturze – sieć robi śmiały krok w nowoczesność

W połowie czerwca w łódzkiej Manufakturze Rossmann otworzył swoją flagową drogerię. W założeniu ma ona być krokiem w nowoczesność. Wystrój sklepu, zaproponowane rozwiązania i nowe marki są zgodne z najgorętszymi światowymi trendami. Można tu nalewać kosmetyki do własnych opakowań, kupić produkty oszczędzające wodę, kolorówkę marek znanych z internetu, a także regionalne przetwory. Twórcom koncepcji zależało, aby klienci bawili się zakupami, nie zapomnieli jednak o tych, którzy do Rossmann przychodzą jedynie na szybkie sprawunki.

Rossmann w Manufakturze został podzielony na cztery strefy. Pierwszą jest Manufaktura Piękna. Najbardziej charakterystyczną jej częścią jest Refill station – automaty, w których klienci mogą napełniać butelki wielokrotnego użytku, np. szamponem, żelem pod prysznic, płynem do prania czy mycia naczyń.

W ten sposób dokładamy nasz „kamyczek” do ograniczania zużycia plastiku – mówi Agata Nowakowska, rzecznik Rossmann SDP.

Na półkach nowootwartej drogerii swoją premierę miała też stworzona przez Rossmanna marka „Manufaktura Piękna”.

Są to produkowane w Polsce kosmetyki „stworzone z miłością, zapakowane z czułością i podane z radością” – wyjaśnia Agata Nowakowska.

W skład marki wchodzi około 250 produktów. Są wśród nich te z naturalnymi składnikami, wegańskie, waterless (jak mydła w kostce czy pudry do mycia włosów, przy produkcji których zużywa się mniej wody) czy sensoryczne (działające na zmysły powonienia, wzroku i dotyku – kule, pudry, ciastoliny, galaretki czy musy).

Przy tworzeniu ich opakowań także myśleliśmy o ekologii – sięgnęliśmy głównie po papier, szkło i recyklat – dodaje rzeczniczka sieci.

Kolejną częścią tego jedynego w swoim rodzaju Rossmanna jest Strefa Beauty. Wyróżnia ją rozbudowana oferta perfumeryjna. W ofercie znalazła się m.in. francuska marka Adopt’. Tworzone przez nią zapachy są rozlewane do niewielkich flakoników, które idealnie się mieszczą nawet w małych damskich torebkach. W tej strefie klientki znajdą też makijażową markę NYX oraz wyspę Semilac, gdzie będzie można zrobić manicure. Atrakcją dla klientek wrzucających zdjęcia na Instagram będzie specjalna ścinka Selfie Wall, która stworzy idealne tło do uwiecznienia zakupów z przyjaciółką.

Inny wystrój charakteryzuje Strefę Zdrowia. Zdobi ją ściana z mchu z napisem „Zdrowo!”, a w ofercie znalazły się m.in. przekąski, bogaty wybór produktów wegańskich, bezglutenowych i ekologicznych, wyrobów regionalnych, w tym miodów z polskich pasiek. Na półkach znalazły się też ekologiczne włoskie makarony, ekologiczne kawy i herbaty oraz największy w Polsce wybór produktów marki własnej Rossmanna – enerBiO.

Nowy Rossmann zachęca do testowania i zabawy zakupami. Rozumie jednak, że nie każdy ma na to czas i ochotę. Stąd pomysł na Strefę Grab&go, stworzoną dla klientów, którzy lubią robić zakupy „w biegu”. Mogą w niej szybko znaleźć podstawowe niezbędne produkty, takie jak mydło, jedzenie dla dziecka, karmę dla zwierząt czy papier toaletowy.

W sumie w ofercie Rossmann w Manufakturze znalazło się blisko 25 tys. produktów. W tym 3 tys. zapowiadanych pod koniec kwietnia nowości. Łódzki Rossmann jest najbardziej nowoczesnym sklepem sieci, jednak równocześnie 1400 drogerii zostało przebudowanych, tak by sieć uzyskała spójność. Do nich również trafiły wyselekcjonowane nowości, a sieć wystartowała z komunikacją nowego asortymentu i sposobu ekspozycji (o czym wiadomoscikosmetyczne.pl pisały TUTAJ)

W maju Rossmann obchodził 27-lecie swojej obecności w Polsce. 

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. maj 2024 22:45