StoryEditor
Drogerie
27.07.2022 00:00

Ruszyła kolejna drogeria Hebe w Otwocku

Drogeria Hebe w Otwocku powitała dziś (27 lipca 2022) pierwszych klientów. Nowy sklep należącej do Jerónimo Martins sieci drogerii jest zlokalizowany przy ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 64 w Otwocku. To już druga drogeria Hebe w tym mieście.

Z okazji otwarcia najnowszego sklepu Hebe w Otwocki, klienci będą mogli skorzystać z ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „Wszystkie zapachy do -60%”. Promocją objęte zostały zapachy m.in. marek takich jak: Tommy Hilfiger, Teaology, Karl Lagerfeld, Tous, Lacoste i Calvin Klein. W drugiej promocji z okazji otwarcia, którą jest „Pielęgnacja twarzy do -50%” znajdziemy produkty m.in.: Yoskine, Bielenda, Yasumi, tołpa, Eveline Cosmetics, Teaology, Nacomi, Dermedic, Bandi, Nivea, Dermika, Revox, PureHeals, Lirene, Face Boom, Purederm, Ava i wiele innych.

Przeczytaj również: Hebe: wzrost o ponad 30 proc. w pierwszym półroczu 2022 r.

Ponadto, z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe w Otwocku skorzystamy z „Cenowego szaleństwa” i „Promocji na otwarcie”, dzięki którym można kupić wiele produktów do pielęgnacji i higieny osobistej do 50% taniej. Oferta obowiązuje tylko w nowo otwartym sklepie stacjonarnym przy ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 64 w Otwocku w dniach 27-30 lipca 2022 roku lub do wyczerpania zapasów.

Co więcej, w środę 27 lipca 2022 na klientów czeka socjalna oferta – przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe otrzymamy rabat 10 zł.

Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

Nowe Hebe przy ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 64 w Otwocku otwarte będzie od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-21:00, w soboty w godz. 09:00-20:00, a w niedziele handlowe w godz. 10:00-18:00.

Hebe to jedna z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce. W maju 2021 roku minęło 10 lat odkąd Hebe pojawiło się na naszym rynku. Internetowa drogeria ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r. Dziś ta należąca do Jerónimo Martins sieć (właściciel dyskontów Biedronka) to około 290 drogerii oferujących zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także portfolio marek na wyłączność. Do końca roku punktów Hebe będzie już ponad 300.  

Czytaj także: Sieć Hebe od 11 lat na rynku. Już wkrótce będzie miała 300 lokalizacji

Hebe jest laureatem rankingu Drogeria Roku 2022. W tegorocznej edycji sieć sięgnęła po aż cztery statuetki wygrywając w kategoriach: Najlepsza sieć drogeryjna, Najlepsza e-drogeria, Najciekawsza strategia asortymentowa, Najlepszy partner w biznesie.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2022 znamy zwycięzców!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 14:57
Luís Araújo, Jeronimo Martins: Hebe ma wizję dalszej ekspansji, naturalnym celem wydają się Niemcy
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.Jeronimo Martins

Sieć drogerii Hebe, należąca do tej samej grupy co Biedronka, dynamicznie rozwija swoją pozycję na polskim rynku detalicznym. Jak podkreślił Luís Araújo, dyrektor generalny Biedronki, zespół Hebe wykonał „znakomitą pracę” w budowaniu marki, która skutecznie demokratyzuje dostęp do produktów urodowych. Oferta sieci obejmuje szeroki wachlarz kategorii – od makijażu, przez pielęgnację twarzy, aż po kosmetyki do ciała – przy zachowaniu atrakcyjnych cen i dostępności modnych marek.

Według Araújo, który podzielił się swoimi refleksjami na spotkaniu z dziennikarzami w Lizbonie, kobiety stanowią zdecydowaną większość klientów drogerii, i cenią sobie przede wszystkim komfort zakupów oraz różnorodność oferty. Hebe skutecznie łączy sprzedaż stacjonarną z kanałami cyfrowymi, tworząc zintegrowany ekosystem zakupowy. Dzięki temu klienci mogą bez przeszkód przechodzić pomiędzy zakupami online i offline, co znacząco zwiększa wygodę korzystania z usług sieci.

Hebe wyróżnia się także pod względem jakości obsługi klienta oraz efektywności operacyjnej. Jak podkreślono, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obszarze usług cyfrowych osiągają bardzo wysokie poziomy, co świadczy o dojrzałości kanałów e-commerce sieci. Zróżnicowany i dobrze dobrany asortyment, spójna strategia omnichannel oraz silna propozycja wartości to filary, na których Hebe buduje swoją przewagę konkurencyjną.

Plany rozwoju sieci wybiegają daleko poza granice Polski. Obecnie Hebe skupia się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale – jak zapowiedział Araújo – w kolejnych latach można spodziewać się ekspansji na skalę całego kontynentu.

Koledzy mają wizję dalszej ekspansji, zarówno w krótszej, jak i dłuższej perspektywie. Oczywiście obecnie skupiają się na Europie Środkowo-Wschodniej, ale myślę, że w następnych latach ekspansja obejmie cały kontynent. Naturalnym celem wydają się Niemcy.

- powiedział.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 17:17