StoryEditor
Drogerie
20.02.2024 14:29

Sieć DM otworzy drugą drogerię w Tarnowie i zapowiada podwojenie liczby sklepów w tym roku

Do nowej drogerii Dm w Tarnowie będzie można przyjść już od godz. 8.00. Asortyment został tu rozplanowany na 500 mkw. / mat. prasowe
Drogeria DM, która zostanie otwarta 22 lutego przy al. Jana Pawła II 29 w Tarnowie, będzie już drugim sklepem sieci w tym mieście, a równocześnie siódmym w województwie małopolskim i dwudziestym trzecim w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią w tym roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszy rozwój w południowo-zachodniej części kraju.

Sieć DM na 22 lutego zapowiedziała otwarcie swojego drugiego sklepu w Tarnowie. Znajduje się on w al. Jana Pawła II 29.

Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce, mówi:

Tarnów jest ważnym ośrodkiem gospodarczym i turystycznym na mapie Małopolski, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy otworzyć tu nasz drugi sklep. Po ubiegłorocznym debiucie wiemy, że mieszkańcy Tarnowa polubili drogerię DM i chętnie robią u nas zakupy.

Do drogerii można będzie przyjść już od godz. 8.00. Asortyment został tu rozplanowany na 500 mkw.  Na miłośników makijażu czekać będzie 13 szaf makijażowych, z czego pięć z markami własnym DM. Oprócz tego, tak jak w innych sklepach sieci, klienci znajdą szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Co więcej w asortymencie dostępna jest także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt, a także szeroka oferta produktów dla dzieci.

Z okazji otwarcia, nowy sklep w Tarnowie oferować będzie 15-proc. rabat powitalny na całe zakupy, zestawy mini prezentów oraz darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea (dostępny przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm). Oferta jest ważna do 2 marca lub do wyczerpania zapasów.

image
mat. prasowe

Drugi sklep DM w Tarnowie jest równocześnie siódmym w województwie małopolskim i dwudziestym trzecim w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią w tym roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszy rozwój w południowo-zachodniej części kraju.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
10.04.2025 14:47
Walgreens Boots Alliance publikuje wyniki za drugi kwartał roku fiskalnego 2025
Walgreens Boots Alliance

Walgreens Boots Alliance (WBA) ogłosiło wyniki finansowe za drugi kwartał roku fiskalnego 2025, odnotowując wzrost sprzedaży o 4,1 proc. rok do roku, do poziomu 38,6 miliarda dolarów. Strata na akcję uległa znacznemu zmniejszeniu – z 6,85 dolarów w analogicznym okresie ubiegłego roku do 3,30 dolara obecnie. Pomimo poprawy w zakresie ogólnych wyników finansowych, niektóre wskaźniki sugerują utrzymujące się wyzwania w działalności firmy.

Skorygowany zysk na akcję (EPS) wyniósł 0,63 dolara, co oznacza spadek w porównaniu do 1,20 dolara w tym samym kwartale poprzedniego roku. Spółka wskazuje, że różnica ta wynika m.in. z jednorazowej korzyści podatkowej ujętej w ubiegłorocznych wynikach, słabszych wyników sprzedaży detalicznej oraz zysków z transakcji typu sale and leaseback zawartych w poprzednim okresie.

W kontekście nadchodzących zmian właścicielskich, WBA poinformowało o wycofaniu prognoz finansowych na cały rok fiskalny 2025. Decyzja ta została podjęta w związku z planowanym przejęciem firmy przez podmioty powiązane z funduszem Sycamore Partners. Taki ruch może oznaczać istotne zmiany w strategii operacyjnej i finansowej firmy w najbliższych miesiącach.

Dyrektor generalny Tim Wentworth podkreślił, że wyniki za drugi kwartał odzwierciedlają skuteczne zarządzanie kosztami oraz poprawę w sektorze opieki zdrowotnej w USA. Jednocześnie zaznaczył, że słabsze wyniki sprzedaży w części detalicznej oraz znaczne koszty związane z rozstrzygnięciami prawnymi negatywnie wpłynęły na przepływy pieniężne. Firma znajduje się na wczesnym etapie realizacji planu naprawczego, a dalsze działania mają koncentrować się na inwestycjach i adaptacji do zmieniającego się rynku farmaceutycznego i detalicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 08:37