StoryEditor
Drogerie
09.09.2022 00:00

Sieć DM została uznana za najlepszą drogerię w Niemczech

Sieć DM, zgodnie z najnowszymi wynikami badania Monitor Klienta 2022, jest najlepszą drogerią w Niemczech. Konsumenci wskazali ją także jako najpopularniejszego sprzedawcę detalicznego.

Sieć DM w badaniu Monitor Klienta 2022 została wybrana przez niemieckich konsumentów najlepszą drogerią w kraju. Zdobyła najwyższe oceny w kategorii drogeryjne za: stosunek ceny do wydajności, dostępność produktów, wybór oraz różnorodność i jakość produktów kosmetycznych, a także za marki własne oraz produkty ekologiczne.

Najwyższe noty otrzymały również profesjonalne porady w sklepach dm, serwisach dm i sklepie internetowym. DM była też na czele w kategoriach orientacja na przyszłość, uznanie klienta, zaufanie i innowacyjna firma.

– Oceny konsumentów pokazują, że liczne inicjatywy i codzienne zaangażowanie wszystkich naszych pracowników rzeczywiście mają pozytywny wpływ na naszych klientów. Nie ma dla nas większej nagrody niż pewność, że nam się udaje. Jesteśmy bardzo wdzięczni i zapewniam, że nadal będziemy robić wszystko co w naszej mocy – skomentował Christoph Werner, dyrektor generalny DM.

Z oceną 1,76 za „globalną satysfakcję” DM nie tylko poprawiła swój wynik z ubiegłego roku, ale również po raz 22 z rzędu osiągnęła najlepszą wartość spośród wszystkich krajowych drogerii. Kategoria globalnej satysfakcji odzwierciedla ogólny poziom zadowolenia respondentów z firmy.

Konsumenci biorący udział w badaniu Monitor Klienta 2022 wskazali także sieć DM jako najpopularniejszego sprzedawcę detalicznego.

DM od lat przoduje w większości badanych kategorii i rok po roku inspiruje inne firmy– podsumował dr Matthias Metje, kierownik badań w ServiceBarometer AG, organizator badania Monitor Klienta 2022.

Badanie zostało przeprowadzone  w internecie na grupie 27 687 reprezentatywnie wybranych osób, z czego 3 420 oceniło drogerie.

Czytaj też: 100 dni DM-Drogerie Markt na polskim rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 10:50
Druga drogeria Hebe otwarta w Łomży
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.fot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła drogerię w Galerii Veneda w Łomży. To drugi sklep Hebe w tym mieście.

Hebe – druga co do wielkości sieć drogeryjna działająca w Polsce – otworzyła swój kolejny sklep. Nowa drogeria powstała w Galeria Veneda przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. To druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza działa w parku handlowym przy alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 121.

Otwarcie nowej drogerii oznacza specjalne promocje dla jej klientów. W niższych cenach oferowanych jest ponad 700 zapachów takich marek, jak m.in.: Aoura London, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Mexx, Cacharel. Druga oferta - „Pielęgnacja twarzy do -40%“ obejmuje ponad 5 tys. produktów marek m.in. AA, Sielanka, Apis, Bielenda, Skin79.  

Do 22 maja klienci sklepu będą mogli skorzystać z promocji „Specjalistyczna pielęgnacja włosów do -40%” na ponad 1600 produktów wybranych marek. W ofercie znalazły się produkty do włosów marek CHI, Anwen, Cocopalm, Olaplex i Wella Professionals.

Super ceny obowiązują na wszystkie produkty marek: Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen i wiele innych. W ramach promocji „Super Okazje”, która również potrwa do 29 maja, na klientów czekają też wybrane produkty marek Palmolive, Paese, Rexona i Missha.

image
Promocje z okazji otwarcia drogerii Hebe w w Galerii Veneda w Łomży
fot. Hebe

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 16-20 maja, każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 17-25 maja.  

Hebe to drogeryjna sieć działająca w grupie Jeronimo Martins, do której należy również dyskontowa sieć Biedronka. Sieć Hebe powstała w Polsce w 2011 r. Obecnie prowadzi w Polsce ok. 355 drogerii. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach. Prowadzi również sprzedaż przez e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 05:38