StoryEditor
Drogerie
30.07.2020 00:00

Sieć drogerii Ulta Beauty rozwija naturalną ofertę kosmetyczną

Największy amerykański detalista urodowy Ulta Beauty uruchomił nowy program "Conscious Beauty" (Świadome Piękno), o którym mówi, że jest „holistyczną inicjatywą zapewniającą klientom większy wybór i przejrzystość”.

Inicjatywa rozpocznie się jesienią tego roku i będzie certyfikować marki w pięciu kategoriach: naturalne składniki, produkty bez okrucieństwa zwierząt, wegańskie, zrównoważone opakowania i pozytywny wpływ. 

- Jako lider handlu detalicznego kosmetykami, mamy wyjątkową możliwość zainspirowania pozytywnych zmian w naszej branży. W programie "Conscious Beauty" w Ulta Beauty skupiamy się na edukacji, prowadzeniu i upraszczaniu wyboru produktów oraz doskonaleniu marek, które przynoszą dobro naszemu światu. Ta inicjatywa pomaga naszym klientom w szybkim poruszaniu się po naszym asortymencie przez pryzmat tego, co jest dla nich najważniejsze. Cieszymy się, że możemy zaoferować taką przejrzystość i jako firma wyznaczać wysokie standardy  - skomentował Dave Kimbell, prezes Ulta Beauty.

Ulta Beauty stworzyła również Conscious Beauty Advisory Council (Radę Doradczą Świadomego Piękna), która ma na celu poprowadzenie inicjatywy, zapewniając jednocześnie odpowiedzialność. Obecnie członkami Rady są między innymi Annie Jackson, współzałożycielka i dyrektor operacyjny Credo Beauty oraz Tom Szaky, dyrektor generalny i współzałożyciel Loop.

Inicjatywa Ulta Beauty to przykład tego, jak handel detaliczny po wymuszonym zamknięciu wskutek COVID-19, realizuje programy zrównoważonego rozwoju, aby zaspokoić pragnienie konsumentów w zakresie produktów naturalnych i przyjaznych dla środowiska.

- Zawsze byliśmy dumni z oferowania gościom różnorodnego asortymentu produktów spełniających ich indywidualne potrzeby kosmetyczne, w tym wielu marek, które są zgodne z filarem "Świadomego Piękna".
Ten program to kamień milowy w naszej nieustającej podróży w tej przestrzeni i nie możemy się doczekać, aby tej jesieni sprostać potrzebom klientów w sklepach i internecie
- dodał Dave Kimbell.

Ulta Beauty oferuje klientom prestiżowe i masowe kosmetyki, makijaż, zapachy, pielęgnację skóry, produkty do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz akcesoria do pielęgnacji włosów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 16:52