StoryEditor
Drogerie
03.10.2018 00:00

Sieć Jawa ma nowe logo i otwiera pierwszą drogerię w Warszawie

Drogerie Jawa zmieniają logo z myślą o młodszych klientach. Pierwszy sklep z nową wizualizacją zostanie otwarty już niedługo w Warszawie. Równocześnie będzie to pierwsza Jawa w stolicy.  

– Nowe logo Jawy jest symbolem zmian naszej postawy w stosunku do konsumenta – mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu sieci Jawa. – Klienci naszych drogerii to coraz młodsze osoby. To dla nich wprowadzamy nową wizualizację, zmieniamy sklepy i narzędzia marketingowe. Chcemy podążyć za ich potrzebami.

To jak Jawy będą się zmieniać będzie można zobaczyć już 19 października, podczas otwarcia pierwszej drogerii w Warszawie (na ul. Chełmskiej 9). Będzie to pierwsza Jawa z nowym logo i w nowej wizualizacji wnętrza.

Zmieniać się będą także już istniejące sklepy. Rebrending przede wszystkim obejmie drogerie własne sieci. – Proces ten z pewnością będzie musiał trochę potrwać, wiec przez pewien czas nasze sklepy będą funkcjonowały w podwójnym brandingu – wyjaśnia przedstawicielka zarządu Jawy.

Zmienia się także podejście sieci do obsługi klienta. – Mamy sygnały, że klientki cenią sobie indywidualne porady i eksperckie podejście ekspedientek naszych drogerii. Dlatego chcemy, aby w naszej sieci było to standardem. Do tego zadbamy o to, by konsumentki czuły się u nas jak na spotkaniu z przyjaciółką. W tę rolę, udzielając porad i wskazówek, będą się wcielać nasze ekspedientki – mówi nasza rozmówczyni. – Nasze drogerie będą dla tych dziewczyn i kobiet, które kochają kosmetyki, chcą o siebie zadbać na najwyższym poziomie i chcą robić zakupy w przyjaznej atmosferze – podsumowuje Edyta Kresińska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 22:20