StoryEditor
Drogerie
23.06.2023 00:00

Super-Pharm jest liderem w sprzedaży dermokosmetyków [FOTOREPORTAŻ]

Jedno z wejść do Super-Pharm w Atrium Promenada od razu kieruje do asortymentu dermokosmetycznego / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Super-Pharm, ze swoimi 80 placówkami w Polsce, jest liderem rynku aptecznego (obejmującego ponad 12 tys. aptek) w kategorii sprzedaży dermokosmetyków. W efekcie to tutaj trafiają marki, które wchodzą z dystrybucją na nasz krajowych rynek, a te o ugruntowanej pozycji przygotowują produkty specjalnie dla Super-Pharm. Tutaj też wprowadzają nowe rozwiązania sprzedażowe i promocyjne. Przykładem może być tester bar oraz interaktywny social wall wprowadzone dla marek dermokosmetycznych z portfolio L’Oreal Paris.

Sieć Super-Pharm, która łączy format drogerii i apteki, ma w swojej ofercie blisko 50 marek dermokosmetycznych oraz 2,3 tys. produktów.

– Ze swoimi 80 placówkami w Polsce, jesteśmy liderem w kategorii sprzedaży dermokosmetyków w rynku aptecznym obejmującym ponad 12 tys. aptek – zapewnia Beata Dąbrowska, head of communication Super-Pharm.

Najbogatsza oferta dermokosmetyczna offline znajduje się w placówce Super-Pharm w warszawskim Atrium Promenada, która została niedawno na nowo otwarta po remoncie wymuszonym przebudową centrum handlowego.

Czytaj też: Super-Pharm ma nową placówkę w warszawskiej Promenadzie

Pierwsze wejście do drogerii Super-Pharm w Promenadzie, znajdujące się najbliżej od wejścia do apteki, od razu kieruje do półek z dermokosmetykami.

Na nich znajdziemy marki, które Super-Pharm ma na wyłączność. Wśród nich Matiz Paris, -417 (marka z Izraela, której nazwa oznacza głębokość poniżej morza, z jakiej pozyskuje się cenne minerały użyte w produktach), Clarins (wyłączność na sprzedaż stacjonarną poza własnymi butikami), Roger Gallett (niedawna premiera na rynku polskim), Health Labs czy Institut Esthederm.

Na półkach z dermokosmetykami oprócz marek na wyłączność z łatwością odnaleźć można także produkty robione specjalnie dla sieci Super-Pharm przez marki z szeroką dystrybucją: Apivita, Bioderma czy Pharmaceris.

Przy półkach z dermokosmetykami zawsze obecna jest dermokonsultantka, która odpowie na wszelkie pytania i znajdzie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz zasobności portfela.

Często wspierana jest też przez dermokonsultantki konkretnych marek, które W Super-Pharm promują swoją ofertę. Inne, tak jak marki z portfolio L’Oreal Paris – Cerave, Vichy Labotartoire czy La Roche Posay mają w Promenadzie na stałe możliwość testowania i poznawania składników na specjalnie w tym celu przygotowanym tester barze.

Produkty można przetestować i poczytać o nich.

 

Klienci mogą też korzystać z interaktywnego rozwiązania Social Wall, które wyświetla komplet informacji na temat wybranych produktów marek dermokosmetycznych należących do L’Oreal wraz z opiniami użytkowników oraz komentarzami z mediów społecznościowych.

– Marki dermokosmetyczne, jeśli mają jakieś lansowania, nowości, robią to z nami. Jest to strategia win-win – wspieramy się wzajemnie – mówi Beata Dąbrowska.

Dodaje, że często marki wprowadzane tylko do sprzedaży online szybko trafiają na póki, z powodu wyraźnego zainteresowania wśród konsumentów. Tak było z Institut Esthederm. Teraz do sprzedaży stacjonarnej trafią kolejne trzy nowe marki dermokosmetyczne. Trafią one do gazetki, która dystrybuowana będzie już 1 lipca.

Także strefa z produktami dla dzieci została ostatnio rozbudowana o dermokosmetyki i stanęły one w bezpośrednim sąsiedztwie pozostałych propozycji asortymentowych dla najmłodszych

  

Czytaj też: Super-Pharm rozbudowuje i uzupełnia o dermokosmetyki strefę produktów dla dzieci

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. luty 2025 13:48