
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii. – To doskonale wpisuje się w strategię wielofunkcyjnego centrum z kompleksową ofertą handlowo-usługową – komentuje Justyna Bartosz, retail asset manager firmy Rockcastle, właściciela centrum Bonarka.
Super-Pharm oferuje duży wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. Na swoich półkach ma również szeroki asortyment produktów do makijażu i perfum. W drogeriach Super-Pharm klienci mogą też kupić kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką Life.
Bonarka City Center powstało na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na powierzchni ponad 92 tys. mkw znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji.