StoryEditor
Drogerie
02.02.2024 10:54

Super-Pharm wprowadza cyfrowy analizator skóry Dermo Scan

Aplikacja pomaga zanalizować stan skóry klientów i klientek. / Super-Pharm
Drogeria Super-Pharm wprowadziła do swojego sklepu internetowego narzędzie do oceny skóry twarzy, znane jako Dermo Scan, i oparte na technologii sztucznej inteligencji. To zaawansowane narzędzie jest w stanie dokładnie ocenić i identyfikować potrzeby skóry. Po przeprowadzeniu analizy skóry, Dermo Scan proponuje spersonalizowaną rutynę pielęgnacyjną, która zawiera produkty marek polecanych przez dermatologów, takie jak Vichy, La Roche-Posay i CeraVe.

Dermo Scan można aktywować na urządzeniu mobilnym poprzez skanowanie kodu QR, odwiedzając specjalną stronę internetową Dermo Scan lub korzystając z witryny internetowej drogerii Super-Pharm. Nie jest konieczne pobieranie żadnej aplikacji, co znacząco ułatwia użytkowanie tego narzędzia.

Na podstawie dostarczonego zdjęcia twarzy (zrobionego aparatem lub przesłanego z galerii) oraz odpowiedzi na kilka pytań, takich jak wiek, rodzaj skóry i jej wrażliwość, Dermo Scan przeprowadza kompleksową analizę stanu skóry. Za pomocą tej technologii dokonywane jest ocenienie aż 7 różnych aspektów skóry, w tym trądziku, zmarszczek, drobnych linii, jędrności, blasku, przebarwień oraz rozmiaru porów. Dermo Scan, badając kondycję skóry, identyfikuje jej mocne strony i wskazuje obszary, które wymagają szczególnej uwagi. Wyniki analizy zawierają również opisy problemów, ich źródło oraz sugestie dotyczące sposobów zaradczych. Warto zaznaczyć, że przy każdym z wymienionych 7 problemów dostępne są także porady od eksperta — dermatologa.

To narzędzie jest w stanie przeprowadzić kompleksową analizę stanu skóry w zaledwie dwie minuty, dostarczając informacji o jej potrzebach oraz proponując gotową rutynę pielęgnacyjną opartą na konkretnych produktach marek Vichy, La Roche-Posay i CeraVe. Dodatkowo, Dermo Scan dostarcza obszerną bazę wiedzy dla tych, którzy pragną zgłębić temat pielęgnacji skóry. Dermo Scan został stworzony na podstawie analizy ponad 16 000 zdjęć klinicznych oraz korzysta z wyników ponad dwudziestu lat badań naukowych nad skórą i procesem jej starzenia się.

Czytaj także: Benefit wprowadza narzędzie AI do analizy porów na skórze twarzy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 14:35