
Super-Pharm obchodzi 20-lecie działania. Z okazji urodzin sieć przygotowała szereg atrakcji i akcji skierowanych do konsumentów, które będą prowadzone do końca roku.
Ciekawostką jest specjalna Super-Torba, która zachęca do kupowania w stacjonarnych drogeriach sieci. To torba z wszytym kodem kreskowym, który jej posiadaczom daje dostęp do promocji obowiązujących tylko w sklepach stacjonarnych.
Jak informuje Super-Pharm, promocje te zmieniają się zgodnie z rytmem wydawanych przez sieć gazetek promocyjnych. W pierwszym wydaniu – kod z torby dawał dostęp do promocji 1+1 na cały makijaż, w drugiej – dodatkowe 10 proc. rabatu na urodzinową kolekcję. Kolejne edycje są w przygotowaniu.
Super-Pharm ma ponad 80 placówek na terenie Polski oraz sklep internetowy superpharm.pl. Sieć prowadzi działalność w charakterystycznym dla siebie koncepcie – łączy drogerię, perfumerię i aptekę. Od kilku lat dołącza do nich punkty optyczne. Są one wyposażone w sprzęt do badań wzroku i zatrudniają wykwalifikowanych optometrystów.