StoryEditor
Drogerie
15.12.2023 12:19

Tylko jedna nowa drogeria Hebe potrzebna jest sieci do zrealizowania planu na ten rok

<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>

Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie

/ mat. prasowe Hebe
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>

Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie

/ mat. prasowe Hebe
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>

Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie

/ mat. prasowe Hebe
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>

Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie

/ mat. prasowe Hebe
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>
<p>Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie</p>
Gallery
Hebe przyspiesza z realizacją tegorocznego planu otwarć stacjonarnych sklepów. Tylko w listopadzie pojawiło się sześć nowych drogerii, a po piętnastu dniach grudnia liczba lokalizacji zwiększyła się o kolejne cztery. W efekcie do realizacji planów mówiących o 30 nowych placówkach pozostało otwarcie jednego sklepu.

Firma Jeronimo Martins, właściciel sieci Hebe,  w planach na 2023 rok zapowiadała, że utrzyma tempo otwarć na poziomie 30 sklepów. Najbliższe dwa tygodnie pokażą, czy to się uda. Do końca września sieć otworzyła 17 sklepów. W tym czasie zamknęła 4 drogerie (13 otwarć netto) i zakończyła III kwartał z liczbą 328 sklepów.

W październiku, według naszych obserwacji te otwarcia zwolniły do dwóch, a potem Hebe znów przyspieszyło. W listopadzie pojawiło się sześć nowych szyldów – w Swarzędzu, Przasnyszu, Iławie, Płocku, Chełmie i Ostródzie. Dziś, po 15 dniach grudnia sieć może pochwalić się czterema kolejnymi otwarciami – w Kwidzynie, Piasecznie, Krakowie i Pruszkowie. To daje 29 nowych sklepów w 2023 roku. Do realizacji planów pozostało więc jeszcze otwarcie tylko jednego sklepu.

Najnowsza drogeria Hebe ruszyła 15 grudnia w centrum handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 19. W obiekcie od poczatku jego funkcjonowania działa już Rossmann, Douglas, a takze sklep Ziaja dla Ciebie. Kosmetyki i atrykuły higieniczne oferują też: Dealz i Carrefour. 

Hebe w Nowej Stacji to już drugia drogeria sieci w tym mieście (pierwsza mieści się na ul. Tadeusza Kościuszki). Będzie otwarta od poniedziałku do soboty (oraz w niedziele handlowe) w godz. 10.00-21.00.

W Pruszkowie działa też centrum dystrybucyjne sieci Hebe.

Czytaj też: Hebe nadal szuka Hebeściaków - obsady centrum dystrybucyjnego

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.12.2025 12:39
Jubileuszowa edycja „Podaruj Misia” – charytatywne misie już w Rossmannie!
Tegoroczna edycja misiów została zaprojektowana przez najmłodszych.Rossmann

Od początku grudnia w drogeriach Rossmann ponownie pojawią się kolorowe, miękkie misie – symbol jednej z najdłużej prowadzonych akcji charytatywnych w Polsce. Tegoroczna, jubileuszowa edycja jest szczególna: po raz pierwszy w 20-letniej historii projektu „Podaruj Misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” to dzieci zaprojektowały pluszowych bohaterów akcji. Inicjatywa, organizowana wspólnie z Fundacją TVN, od dwóch dekad pokazuje, że pomoc charytatywna może być jednocześnie skuteczna i wzruszająco prosta. W edycji 2025 misie trafią do sprzedaży w cenie 65 zł, wyłącznie w drogeriach Rossmann oraz na stronie rossmann.pl.

Jubileuszowa odsłona akcji to również nowa formuła – do współpracy zaproszono najmłodszych wraz z uznanymi projektantami mody. Jury wybrało cztery zwycięskie dziecięce projekty, które zostały dopracowane z Gosią Baczyńską, Violą Piekut, Dawidem Wolińskim oraz duetem Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu powstały cztery unikatowe misie: Milena, Bianka, Adaś i Wajla. Ich młodzi autorzy mieli pełną dowolność w nadawaniu imion i wyborze stylistyki, a profesjonaliści dbali o dobór materiałów oraz finalny wygląd ubranek. Efekt to pluszaki o bardzo różnym charakterze – od balowej elegancji po zimową awangardę.

Każdy z misiów ma własną historię i wizualną tożsamość. Wajla, stworzona przez 7-letnią Kasię z Siemianowic Śląskich, to przywodząca na myśl księżniczkę misia w jasnoróżowej sukience z tiulem i kwiatkami. Bianka, zaprojektowana przez 14-letnią krakowiankę, łączy modowy look z zimową stylistyką dzięki czerwonym akcentom i plisowanej dżinsowej spódniczce. Adaś – owoc współpracy 7-letniej Laury z Dawidem Wolińskim – nawiązuje do munduru dziadka do orzechów, jednak w nowoczesnej, minimalistycznej formie. Ostatnia z czwórki, Milena, autorstwa 13-letniej projektantki z Tarnowa, utrzymana jest w estetyce świątecznej magii i przypomina czarodziejkę-cukierniczkę w charakterystycznym czerwono-czarno-białym stroju.

Dochód ze sprzedaży misiów zasili cele związane z ochroną zdrowia najmłodszych. Rossmann przeznaczy wpływy m.in. na rozbudowę i remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu CZMP w Łodzi – placówki, która rocznie przyjmuje blisko 3 tys. młodych pacjentów. W ramach programu „Pomagamy jak umiemy” wartość wsparcia zwiększono z 15 do 20 mln zł, aby sfinansować zarówno wyposażenie klinik, jak i budowę Laboratorium Chodu – nowoczesnej przestrzeni diagnostyczno-terapeutycznej. Równolegle Fundacja TVN, która od ponad 20 lat finansuje leczenie i rehabilitację dzieci oraz zakup specjalistycznego sprzętu, przypomina, że do tej pory jej programem wsparcia objęto już ponad 30 tys. najmłodszych.

Jubileuszowe misie – Milena, Bianka, Adaś i Wajla – pojawią się w sprzedaży na początku grudnia. Każdy zakup to nie tylko świąteczny prezent, lecz także realny wkład w poprawę warunków leczenia dzieci w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu klientów i partnerów akcji „Podaruj Misia” od dwóch dekad pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w kraju, a tegoroczna, 20. edycja wzmacnia jej wymiar społeczny poprzez udział młodych twórców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. grudzień 2025 21:29