
„Leć po wygraną!” to akcja Drogerii Koliber skierowana do konsumentów. Polega na zbieraniu pieczątek, które przyznawane są za wydanie min. 30 zł na zakupy produktów marek biorących udział w konkursie. Do wypełnienia formularza konkursowego upoważnia zebranie pięciu pieczątek.
Nagród jest 37 i są to szczoteczki soniczne, urządzenia do mezoterapii, bony o wartości 100 zł do zrealizowania w Drogeriach Koliber, podróżne kosmetyczki, garnki i książki Kasi Wrony „Makijażowy Anti-Aging”. Konkurs trwa do końca października. Rozstrzygnięcie nastąpi 20 listopada.
Sieć Drogerie Koliber zapewnia, że przeprowadzając akcje konsumenckie wspiera swoich franczyzobiorców na każdym etapie: od koncepcji, przygotowania graficznego i dystrybucji materiałów POS (plakaty, ulotki, oznaczenia na półkach) po komunikację w mediach społecznościowych oraz przekazanie konsumentom nagród.
– zapewnia sieć w komunikacie.