StoryEditor
Drogerie
12.12.2017 00:00

Zgłoś swój sklep do konkursu Drogeria Roku 2018!

Konkurs Drogeria Roku to unikalny projekt na rynku i rozpoznawalne logo, którym szczycą się najlepsze sklepy kosmetyczne i sieci drogeryjne w Polsce. Od 10 lat do konkursu o tytuł Drogerii Roku stają sklepy kosmetyczne z całej Polski, różnych formatów, zrzeszone pod szyldem znanych sieci, jak i te działające samodzielnie. Chwalą się swoim pomysłem na biznes i walczą o tytuł najlepszej drogerii w kraju.

Przesłane kandydatury, na podstawie danych ekonomicznych i opisu zgłaszającego, wstępnie selekcjonują i oceniają dziennikarze Wiadomości Kosmetycznych. Do wybranych placówek trafiają nasi reporterzy z kamerą i aparatem fotograficznym. Tysiące przejechanych kilometrów, setki zdjęć, godziny nagranych materiałów i mnóstwo inspirujących rozmów i spotkań z wyjątkowymi ludźmi zaangażowanymi w prowadzenie swoich biznesów. Efektem tego wszystkiego są artykuły, które publikujemy na łamach Wiadomości Kosmetycznych i w portalu wiadomoscikosmetyczne.pl oraz filmowy reportaż z drogerii. To znakomita promocja dla placówki handlowej, jak i dla całej sieci, pod której szyldem działa!

Kandydatów do tytułu Drogerii Roku ocenia obiektywne jury, w którym zasiadają praktycy rynku, menedżerowie z wiodących firm kosmetycznych znający branżę kosmetyczną od podszewki oraz eksperci z agencji badawczych i firm szkoleniowych. Członkowie jury biorą pod uwagę wyniki finansowe drogerii, rentowność, jakość współpracy z dostawcami, ale nie tylko. Oceniają wizerunek sklepu, ekspozycję, asortyment, jakość obsługi klienta i wyszukuję tego „czegoś”, co decyduje o wyjątkowości danej placówki.

Warto znaleźć się w gronie najlepszych drogerii! Informacja o laureatach konkursu błyskawicznie idzie w świat i spotyka się z ogromnym uznaniem, zarówno partnerów biznesowych, jak i konsumentów. Zapraszamy do przysyłania zgłoszeń do najbliższej edycji!

Posiedzenie Jury, głosowanie oraz uroczyste ogłoszenie wyników, połączone z wręczeniem nagród odbędzie się 10 maja 2018 roku, podczas XI Kongresu Rynku FMCG Market Roku i Drogeria Roku 2018, w stołecznym hotelu Double Tree by Hilton Warsaw*****. Weźmie w nim udział około 800 czołowych przedstawicieli handlu spożywczego i drogeryjnego, a także producenci żywności, kosmetyków oraz dostawcy wyposażenia i usług do tych sektorów.

Aby wziąć udział w plebiscycie wystarczy wypełnić i przesłać do nas formularz zgłoszeniowy. Oprócz danych kontaktowych należy zawrzeć w nim m.in. dane ekonomiczne (wyłącznie do wiadomości Jury – zapewniamy poufność) oraz informacje dotyczące funkcjonowania sklepu. Prosimy również o dosłanie zdjęć z placówki na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz można również wypełnić za pośrednictwem strony internetowej kongresu www.kongresrynkufmcg.pl

Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2018 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:02