StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.04.2018 00:00

Biedronka mocno inwestuje w rozwój kategorii beauty

Biedronka rozszerza kategorię kosmetyków. I agresywnie ją promuje. W ramach najnowszej akcji „3+1 za darmo!” oferuje ponad 250 produktów kosmetycznych w promocji.

Każdy, kto od 16 do 21 kwietnia kupi 4 dowolne produkty z promocyjnej oferty, najtańszy z nich otrzyma za darmo. Akcją „3+1 za darmo!” objęte zostały wszystkie artykuły kosmetyczne z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, higieny jamy ustnej czy dezodoranty.

Podczas jednych zakupów klient może nabyć maksymalnie 12 kosmetyków, z których aż  3 najtańsze otrzyma gratis.Biedronka intensywnie rozwija ofertę kosmetyków oraz unowocześnia ich ekspozycję.

– Systematycznie rozszerzamy kategorię kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała. Rozwijamy ofertę produktów naszych marek własnych, takich jak BeBeauty, ale także poszerzamy zakres współpracy z uznanymi producentami. Dzięki temu w najnowszej ofercie klienci znajdą m.in. produkty takich marek jak: Astor, Dove, Garnier, Head & Shoulders,  Nivea, Pantene, Rexona – mówi Marta Letka, dyrektor kategorii z Jeronimo Martins Polska odpowiedzialna za ofertę kosmetyków marek producenckich.

W ofercie sieci znalazły się m.in. produkty do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, dezodoranty roll-on i w spray’u, wody perfumowane, kremy do rąk i ciała, kremy do depilacji włosów, golarki i preparaty do pielęgnacji włosów, a także higieny jamy ustnej. Wszystkie artykuły to propozycje znanych marek, takich jak: Aquafresh, Bi-es, Colgate, L’Oréal, Garnier, Pantene, Nivea, Gliss Kur, Sensodyne czy Syoss.     

Akcja „3+1 za darmo!” trwa w każdym z 2823 sklepów Biedronka w całej Polsce. To kolejna z promocji sieci. Np. z pierwszej odsłony akcji  „Piątek i sobota bez VAT” skorzystało 55 proc. klientów, którzy 6 i 7 kwietnia odwiedzili sklepy Biedronka.
 

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 03:20