StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.06.2020 00:00

Biedronka premiuje zakupy kosmetyków i pieluch

Biedronka rozda swoim klientom vouchery o wartości 50 proc. kwoty wydanej na kosmetyki lub pieluchy Dada. Promocja obwiązuje tylko we wtorek 23 czerwca i przeznaczona jest dla stałych klientów sieci, posiadaczy karty Moja Biedronka. Voucher można będzie wykorzystać w kolejny poniedziałek – 29 czerwca.

Klienci, którzy we wtorek 23 czerwca odwiedzą Biedronkę będą mogli wybrać jedną z dwóch promocji. Jeśli kupią cztery dowolne kosmetyki, mogą liczyć na voucher o wartości 50 proc. (maksymalnie 20 zł) do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka w poniedziałek, 29 czerwca. Natomiast zakup dwóch takich samych paczek pieluch Dada Extra Soft lub Dada Extra Care jest premiowany voucherem o wartości 50 proc., czyli jednego opakowania, do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka również w poniedziałek 29 czerwca.

Klienci mogą wykorzystać vouchery na zakupy większości kategorii produktowych (bez alkoholu, papierosów czy produktów żywienia początkowego oraz doładowania kart).

– Wtorkowe promocje związane z asortymentem kosmetycznym i pieluchami to element większej akcji zapowiedzianej w ubiegłym tygodniu przez Biedronkę – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka.

Wyjaśnia też, że w tę sobotę klienci Biedronki mieli okazję skorzystać z oferty na podstawowe produkty mięsne. W poniedziałek premiowane były zakupy owoców, po czym przyszedł czas na kosmetyki. Kolejne promocje będą przedstawiane na bieżąco.

Pieluchy Dada to marka własna dyskontów Biedronka. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 01:23