StoryEditor
Sieci i centra handlowe
31.12.2020 00:00

Biedronka zamyka rok: 22 nowe sklepy na koniec grudnia

Sieć Biedronka otwiera nowe sklepy. Także w miejscowościach, gdzie sieć dotąd nie była obecna. Do 31 grudnia na mapie Polski pojawią się 22 kolejne placówki, które stale będą oferować atrakcyjne promocje.

W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2020 roku sieć otworzyła 52 nowe sklepy, a 167 z już istniejących poddała kompleksowej przebudowie. Tylko w grudniu br. powstało już 37 nowych Biedronek.

- Rok 2020 to nowa rzeczywistość, w której musieliśmy się odnaleźć. Postawiliśmy na rozwój, aby zapewnić jak największy komfort i bezpieczeństwo milionom naszych klientów. To dla nich staramy się każdego dnia. Każdy nowy sklep jest budowany z myślą o wygodzie osób robiących zakupy - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka

W efekcie grudniowych otwarć pierwsze sklepy Biedronki pojawiły się m.in. w Chocianowicach, Gardei, Moryniu czy Gnojniku. Nowe placówki zaczną pracę aż w 11 województwach: lubelskim, wielkopolskim, małopolskim, śląskim, podkarpackim, mazowieckim, łódzkim, podlaskim i dolnośląskim, lubuskim i zachodniopomorskim.

Nowo otwierane sklepy wyposażono w rozwiązania zwiększające komfort klientów. Każda z Biedronek jest przyjazna środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2 oraz charakteryzuje się nowym układem przestrzeni, skupiającym się na bardziej przystępnym wyeksponowaniu produktów. O najwyższą jakość świeżych warzyw i owoców zadbają Świeżoznawcy – eksperci od tej grupy produktów.

Łącznie do użytku klientów w dniach 29-31 grudnia zostaną oddane 22 sklepy sieci Biedronka. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 05:29