StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.07.2024 14:45

Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock) / PaulSat/Shutterstock
Dziś (16.07) klienci 178 wybranych hiper- i supermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z wyjątkowych rabatów na kosmetyki, sięgających minimum 75 proc. Promocja obejmuje sklepy m.in. we Wrocławiu, Częstochowie, Kielcach, Łodzi i Szczecinie.
image
Grafika promocyjna.
Carrefour
Carrefour po raz drugi organizuje kultową akcję promocyjną, oferując klientom szczelnie zafoliowane koszyki z różnorodnymi produktami drogeryjnymi. Wartość towarów w koszykach niespodziankach wynosi od 200 do 250 złotych, jednak klienci zapłacą za nie jedynie 50 złotych. Promocja trwa od 16 do 20 lipca, lub do wyczerpania zapasów, a każdego dnia na klientów czekają nowe koszyki zawierające między innymi szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy oraz produkty perfumeryjne dla niej, dla niego i dla domu. Koszyki te są dostępne w ponad 170 sklepach w całej Polsce, co oznacza, że promocja jest łatwo dostępna dla szerokiego grona klientów, niezależnie od miejsca zamieszkania.

Sylwester Mroczek, menedżer działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska, podkreśla, że sukces pierwszej edycji akcji skłonił sieć do zwiększenia skali wydarzenia.

Obserwujemy, jak olbrzymim zainteresowaniem cieszą się nasze promocje, a Polacy wykupują koszyki niespodzianki w okamgnieniu. Z ogromną satysfakcją obserwujemy, jak promocja elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim. W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie ofertą po raz kolejny zwiększyliśmy jej skalę, udostępniając ponad 10 000 koszyków w ponad 170 sklepach naszej sieci w całej Polsce

- mówi Mroczek. Jego zdaniem, taka forma promocji nie tylko przyciąga klientów, ale także buduje ich lojalność wobec marki.

Koszyki są dostępne w Carrefour od godziny 12:00, oferując klientom unikalną okazję do zakupu kosmetyków w rewelacyjnych cenach. Dzięki temu klienci mają możliwość zakupu wysokiej jakości kosmetyków za ułamek ich regularnej ceny, co ma na celu wpłynąć na zwiększenie ich zadowolenia i lojalności wobec sieci Carrefour. W koszykach klienci znajdą bogaty asortyment kosmetyków, co sprawia, że promocja ta jest atrakcyjna dla szerokiego spektrum odbiorców. Pełna lista sklepów uczestniczących w akcji znajduje się na stronie Carrefour.

Czytaj także: Tajemnicze wózki Auchan w nowej wersji — tym razem także z kosmetykami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 17:18