
Otwarcie trzeciego sklepu w Warszawie stanowi kolejny etap realizacji strategii ekspansji sieci. Długoterminowym celem firmy jest osiągnięcie liczby 400 placówek w kraju oraz 5 tys. w całej Europie, przy planowanym tempie wzrostu o co najmniej 40 nowych rodzimych lokalizacji rocznie.
Nowy sklep w Warszawie zajmuje powierzchnię 670 mkw i docelowo będzie zatrudniał 10–15 osób, co zwiększy łączną liczbę miejsc pracy stworzonych przez Woolworth w Polsce do prawie 600.
– Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Przy wyborze nowych lokalizacji koncentrujemy się na miejscach, które pozwalają dotrzeć do jak największej liczby mieszkańców w promieniu kilku kilometrów, zarówno w dużych, jak i średnich miastach. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce – zapowiada Szymon Dąbrowski, managing director Woolworth na Polskę.
Firma działa w modelu dyskontu niespożywczego, oferując szeroki asortyment produktów (w tym tekstyliów, elektroniki, artykułów dekoracyjnych i drogeryjnych) w konkurencyjnych cenach. Woolworth opiera swoją działalność na krótkich łańcuchach dostaw, a także włączeniu do oferty marek własnych.
Przy okazji otwarcia nowego sklepu na lokalnych klientów czeka specjalna oferta oraz atrakcje – m.in. koło fortuny z nagrodami – zapowiada Woolworth.