StoryEditor
Sieci i centra handlowe
15.07.2021 00:00

Galeria Bronowice oferuje szczepienia przeciw COVID-19 przy okazji zakupów

Pierwszy w Małopolsce punkt szczepień przeciw COVID-19 w centrum handlowym ruszył w Galeria Bronowice. Działa od poniedziałku 12 lipca i przez pierwsze trzy dni zaszczepił 500 osób. Klienci mogą przyjąć preparat przy okazji zakupów bez konieczności wcześniejszej rejestracji.

W punkcie szczepień zlokalizowanym w Galerii Bronowice w Krakowie mogą zaszczepić się zarówno wszyscy chętni, którzy do tej pory tego nie zrobili, jak i osoby mające przyjąć drugą dawkę. Dotyczy to również szczepień najmłodszych od 12 roku życia. Nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja. Na miejscu należy wypełnić niezbędną dokumentację oraz przejść kwalifikację medyczną, na podstawie której podawany jest preparat. Organizatorem punktu szczepień jest Centrum Medyczne Unimed Kraków.

W galerii dostępna jest jednodawkowa szczepionka firmy Johnson&Johnson. W dyspozycji punktu są także preparaty dwudawkowe, takie jak Pfizer i Moderna – klienci mogą skorzystać ze szczepienia pełnym cyklem w/w preparatów, jak również zaszczepić się drugą dawką bez względu na miejsce przyjęcia pierwszej. Dzieciom i młodzieży od 12 roku życia podawany jest dwudawkowy preparat firmy Pfizer.

Punkt szczepień w Galerii Bronowice znajduje się na parterze, przy schodach ruchomych prowadzących na pasaż z bezpłatnego parkingu. Przygotowano go zgodnie z wymogami organizacyjno-technicznymi i wytycznymi dla tego typu placówek. Wyposażony został w odpowiedni sprzęt medyczny. Do dyspozycji odwiedzających go osób jest wykwalifikowany personel oraz lekarze. Szczepiący się przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego.

– Galeria Bronowice jest pierwszym centrum handlowym w naszym regionie, w którym pojawił się punkt szczepień przeciw COVID-19. Dzięki współpracy z lokalną przychodnią może on zapewnić fachową obsługę oraz sprawne funkcjonowanie. Po kilku pierwszych dniach działania widzimy, że obecność tego typu placówki w centrum handlowym sprawdza się, a szczepieniem jest zainteresowanych sporo osób – mówi Aleksandra Mańka, dyrektor Galerii Bronowice.

Punkt szczepień czynny jest w godzinach otwarcia centrum handlowego. Codziennie dysponuje minimum 200 dawkami szczepionek – po podaniu tej puli lokal w danym dniu jest zamykany. Codziennie na stronie Galerii Bronowice (około południa) pojawia się informacja na temat dostępności dawek poszczególnych szczepionek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. wrzesień 2025 01:22