StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.06.2022 00:00

Kosmetyki w Empiku to głównie oferta prezentowa w trendzie naturalnym [FOTOREPORTAŻ]

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Wyeksponowane propozycje znakomicie sprawdzą się jako prezent, choć fani naturalnej pielęgnacji z pewnością znajdą tu ciekawe rozwiązania dla siebie.

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Na początku były dostępne jedynie w warszawskiej Westfield Arkadii, łódzkiej Manufakturze i gdańskiej Galerii Bałtyckiej.

Czytaj też: Nacomi, 4 Szpaki i Bracia Mydlarze na półkach w salonach Empik

W tym roku koncept pojawia się w coraz większej liczbie salonów. My przyjrzeliśmy się ekspozycji w warszawskiej Galerii Mokotów. Nie jest ona wielka – kosmetyki są ustawiona na jednym stole i jednym regale zlokalizowanych w sąsiedztwie artykułów do dekoracji wnętrz. Oprócz tego, że mają właściwości pielęgnujące, świetnie będą się prezentować w łazience.

Peelingi do ciała, pudry do kąpieli czy masła do twarzy i ciała z Miodowej Mydlarni oferowane są w słoikach, które po wykorzystaniu zawartości z powodzeniem można użyć do przechowywania domowych przetworów.

Oprócz pojedynczych produktów w ofercie są różnorodne zestawy kosmetyków z woskiem pszczelim.

Natomiast pyłek pszczeli klienci Empiku znajdą w kosmetykach Honey Therapy

Jako prezent sprawdzą się też produkty do kąpieli. Empik oferuje ciekawe propozycje od Braci Mydlarzy – są to szoty do kąpieli składający się z soli, kwiatów i ziół.

Dostępne są też w zestawach z innymi kosmetykami przydatnymi do i po kąpieli.

Oferta kąpielowa to także bomby, musy i sole od marki Nacomi.

Masła i musy do ciała można też wybierać z asortymentu marki Cztery Szpaki.

Oferta mydlarni dostępna w Empiku to także pielęgnacja i makijaż twarzy.   

Dolina Czeremchy, oprócz maseł i peelingów do ciała, oferuje też bawełniane ręczniki.

Znakomitym uzupełnieniem kosmetycznej oferty w Empiku są świece zapachowe.  

 

Empik to także jedna z największych lifestylowych platform sprzedażowych e-commerce. W internetowym sklepie empilk.com, w zakładce Zdrowie i Uroda znajdziemy m.in. perfumy, kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki naturalne, dermokosmetyki, akcesoria kosmetyczne, produkty i akcesoria do wykonania manicure, a także biżuterię i akcesoria erotyczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.10.2025 13:22
H&M planuje emisję obligacji o wartości 500 mln euro po dwóch latach przerwy
Sieć od lat oferuje kosmetyki pielęgnacyjne i makijażowe.H&M Beauty

Szwedzka grupa H&M ogłosiła zamiar emisji 8-letnich obligacji o wartości 500 mln euro (ok. 583 mln dolarów). Będzie to pierwsza oferta długu spółki od dwóch lat i jednocześnie dowód na poprawę kondycji finansowej po serii lepszych od oczekiwań wyników kwartalnych.

Zgodnie z komunikatem, środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na ogólne cele korporacyjne. Decyzja o emisji następuje po dwóch z rzędu kwartałach, w których H&M zanotowało wyniki przewyższające prognozy analityków. Firma, kierowana przez prezesa Daniela Ervéra, koncentruje się na wzmocnieniu swojej głównej marki oraz ścisłej kontroli kosztów, co przynosi efekty w postaci poprawy rentowności.

Nowe papiery dłużne będą zapadać w 2033 roku i stanowią kontynuację poprzedniej emisji z 2023 roku, również o wartości 500 mln euro. Tamte obligacje miały charakter zielony i obecnie notowane są powyżej wartości nominalnej, co wskazuje na zaufanie inwestorów do stabilności H&M.

Sprzedaż nowej emisji koordynują międzynarodowe instytucje finansowe: BBVA, BNP Paribas, Citigroup, Danske Bank oraz Svenska Handelsbanken. Włączenie kilku czołowych banków europejskich i amerykańskich potwierdza skalę oraz znaczenie transakcji na rynku kapitałowym.

Planowana emisja obligacji sygnalizuje wzrost pewności finansowej H&M i utrzymujące się tempo odbudowy po okresie spowolnienia. Dla rynku detalicznego, który wciąż funkcjonuje w warunkach ostrożności i zmienności kosztów operacyjnych, decyzja szwedzkiej grupy jest interpretowana jako dowód skuteczności strategii restrukturyzacyjnej i większej odporności na presję makroekonomiczną.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.10.2025 12:37
Walmart wprowadza zakupy z ChatGPT – nowy etap handlu konwersacyjnego
Kolejna sieć eksperymentuje z AI.DALL-E

Walmart ogłosił strategiczne partnerstwo z OpenAI, które umożliwi klientom sieci oraz członkom Sam’s Club dokonywanie zakupów bezpośrednio w aplikacji ChatGPT za pomocą funkcji Instant Checkout. Nowe rozwiązanie pozwala użytkownikom przeglądać produkty, planować zakupy i finalizować transakcje w czasie rzeczywistym, bez konieczności opuszczania czatu.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię „AI-first retail”, która ma przekształcić sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów – z wyszukiwania opartego na słowach kluczowych w kierunku doświadczeń predykcyjnych i konwersacyjnych. Dzięki integracji z ChatGPT klienci mogą planować posiłki, uzupełniać codzienne zapasy czy odkrywać nowe produkty w oparciu o personalizowane rekomendacje generowane przez sztuczną inteligencję.

Walmart od kilku lat intensywnie inwestuje w rozwiązania AI, które usprawniają wewnętrzne procesy i obsługę klientów. Sztuczna inteligencja pomaga już m.in. w optymalizacji katalogów produktowych, skracając czas wprowadzania nowych kolekcji modowych nawet o 18 tygodni. Automatyzacja obsługi zgłoszeń klientów skróciła natomiast średni czas rozwiązywania spraw o 40 proc., co znacząco poprawiło efektywność działania centrum wsparcia.

Równolegle Walmart wdraża ChatGPT Enterprise dla swoich pracowników oraz prowadzi program certyfikacyjny OpenAI Certifications, mający na celu podniesienie kompetencji cyfrowych w zakresie korzystania z generatywnej sztucznej inteligencji. Według firmy to kolejny krok w budowaniu „kultury AI”, w której narzędzia oparte na uczeniu maszynowym wspierają decyzje na każdym poziomie organizacji.

Dzięki tym inicjatywom Walmart umacnia swoją pozycję lidera w transformacji cyfrowej handlu detalicznego. Integracja z ChatGPT ma nie tylko uprościć proces zakupowy, ale także umożliwić przewidywanie potrzeb konsumentów w czasie rzeczywistym – co, jak podkreśla spółka, stanowi klucz do przyszłości handlu opartego na danych i inteligentnej automatyzacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. listopad 2025 08:01