StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.06.2022 00:00

Kosmetyki w Empiku to głównie oferta prezentowa w trendzie naturalnym [FOTOREPORTAŻ]

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Wyeksponowane propozycje znakomicie sprawdzą się jako prezent, choć fani naturalnej pielęgnacji z pewnością znajdą tu ciekawe rozwiązania dla siebie.

Kosmetyki do sieci Empik trafiły w październiku ubiegłym roku, jako jedna z kategorii Strefy Designu. Na początku były dostępne jedynie w warszawskiej Westfield Arkadii, łódzkiej Manufakturze i gdańskiej Galerii Bałtyckiej.

Czytaj też: Nacomi, 4 Szpaki i Bracia Mydlarze na półkach w salonach Empik

W tym roku koncept pojawia się w coraz większej liczbie salonów. My przyjrzeliśmy się ekspozycji w warszawskiej Galerii Mokotów. Nie jest ona wielka – kosmetyki są ustawiona na jednym stole i jednym regale zlokalizowanych w sąsiedztwie artykułów do dekoracji wnętrz. Oprócz tego, że mają właściwości pielęgnujące, świetnie będą się prezentować w łazience.

Peelingi do ciała, pudry do kąpieli czy masła do twarzy i ciała z Miodowej Mydlarni oferowane są w słoikach, które po wykorzystaniu zawartości z powodzeniem można użyć do przechowywania domowych przetworów.

Oprócz pojedynczych produktów w ofercie są różnorodne zestawy kosmetyków z woskiem pszczelim.

Natomiast pyłek pszczeli klienci Empiku znajdą w kosmetykach Honey Therapy

Jako prezent sprawdzą się też produkty do kąpieli. Empik oferuje ciekawe propozycje od Braci Mydlarzy – są to szoty do kąpieli składający się z soli, kwiatów i ziół.

Dostępne są też w zestawach z innymi kosmetykami przydatnymi do i po kąpieli.

Oferta kąpielowa to także bomby, musy i sole od marki Nacomi.

Masła i musy do ciała można też wybierać z asortymentu marki Cztery Szpaki.

Oferta mydlarni dostępna w Empiku to także pielęgnacja i makijaż twarzy.   

Dolina Czeremchy, oprócz maseł i peelingów do ciała, oferuje też bawełniane ręczniki.

Znakomitym uzupełnieniem kosmetycznej oferty w Empiku są świece zapachowe.  

 

Empik to także jedna z największych lifestylowych platform sprzedażowych e-commerce. W internetowym sklepie empilk.com, w zakładce Zdrowie i Uroda znajdziemy m.in. perfumy, kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki naturalne, dermokosmetyki, akcesoria kosmetyczne, produkty i akcesoria do wykonania manicure, a także biżuterię i akcesoria erotyczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 13:22