StoryEditor
Sieci i centra handlowe
11.04.2023 00:00

Lidl Polska potrzebuje 200 pracowników do nowego centrum dystrybucyjnego

Kadr z filmu rekrutacyjnego Lidla / fot. materiały prasowe
Lidl Polska otworzy nowe centrum dystrybucyjne w Piorunowie koło Błonia. Na blisko 68 tys. mkw. hali magazynowej pracę znajdzie ok. 200 osób. Obecnie prowadzona jest rekrutacja. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na wrzesień br.

Lidl Polska do końca 2023 roku otworzy w Piorunowie koło Błonia swoje 13. Centrum Dystrybucji w Polsce, które obsłuży warszawskie i  podwarszawskich sklepy sieci. Będzie to jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu należących do Lidla w Europie.  

Obiekt został wyposażony w  rozwiązania sprzyjające środowisku, takie jak: instalacja fotowoltaiczna, system wykorzystania wody deszczowej, energooszczędne oświetlenie, a także rekuperacja i instalacja odzysku ciepła z chłodnictwa (pozwoli na całkowite ogrzewanie hali magazynowej przy temperaturze zewnętrznej powyżej ok. 2 st. °C).  Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, hala będzie bezpieczna oraz cicha – bez charakterystycznego dla tego typu obiektów uciążliwego hałasu – co przełoży się na komfortowe warunki pracy.

Lidl zatrudni w nowym obiekcie ok. 200 osób. Obecnie firma prowadzi rekrutację i w tym celu rozpoczęła kampanię pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli!”, skierowaną do mieszkańców Warszawy i  okolic.

Firma podaje, jakie są warunki zatrudnienia. Początkujący pracownik magazynu, zajmujący się kompletowaniem towaru (komisjoner), otrzymuje pensję w wysokości od 4800 zł brutto do 5250 zł brutto. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta do poziomu od 5050 zł brutto do 5500 zł brutto. Po upływie dwóch lat zarobki wynoszą od 5300 zł brutto do 5800 zł brutto. Premia wypłacana jest od uzyskanych wyników. Dodatkowe benefity to m.in.: opieka fizjoterapeuty i darmowe obiady. Pracownicy mają dostęp do programu wsparcia  i platformy eTutor.

Czytaj także: Lidl przeznaczy ponad 230 mln zł na wzrost płac i nowe miejsca pracy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 10:33