StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.03.2023 00:00

Nie tylko drogerie zachęcają do zakupu kosmetyków przed Dniem Kobiet

Popularnym prezentem wręczanym z okazji Dnia Kobiet są kwiaty. Drogerie i inne sieci handlowe przekonują, że świetnie w roli prezentów na 8 marca odnajdą się też kosmetyki lub akcesoria urodowe / fot. materiały prasowe/Lidl Polska
Z okazji Dnia Kobiet drogerie, ale też inne sieci handlowe, przygotowały specjalne oferty. W Ziko Dermo rabatami objęto 600 dermokosmetyków, Hebe przeceniło o 40 proc. zapachy damskie, a oferta Lidla została uzupełniona o małe AGD do pielęgnacji urody i akcesoria kosmetyczne.

Ziko Dermo do świętowania Dnia Kobiet było już gotowe 3 marca. Tego dnia drogerie sieci zaoferowały ponad 600 produktów z rabatem do 30 proc.  W promocji znalazły się bestsellerowe marki, takie jak Lierac, Nuxe, SVR, Biokap, Iwostin czy Emolium. Wybrane propozycje prezentowane są na specjalnych ekspozytorach w drogeriach.  

Oprócz pojedynczych dermokosmetyków na klientów czekają zestawy produktów, a dla niezdecydowanych – karty podarunkowe.Natomiast 8 marca wszystkie zamówienia realizowane na stronie zikodermo.pl będą dostarczane bezpłatnie.

Z okazji Dnia Kobiet w ofercie Hebe rabatami do 40 proc. objęte zostały produkty z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy oraz zapachy damskie. Obowiązują one już od 27 lutego. Wśród zapachów zainteresowaniem cieszą  się propozycje marek takich jak: Karl Lagerfeld, Jimmy Choo, Tous i El Ganso.

Ciekawą ofertę stanowią też kosmetyki do makijażu, takie jak tusz do rzęs Colossal Volum‘ Express marki Maybelline czy paleta cieni do powiek Playinn marki Inglot. Ponadto wśród kosmetyków objętych rabatem na uwagę zasługuje róż do policzków Little Round Pot Blush marki Bourjois czy skoncentrowane serum w podkładzie do twarzy True Match Nude marki L’Oréal.

Promocją objęte zostały również produkty pielęgnacyjne takie jak krem do twarzy 45+ Dermika Gold 24k czy oczyszczająca maseczka do twarzy z kwasem azelainowym i glicyną Miya Comsetics lub serum nawilżające Skincyclopedia. Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, w aplikacji oraz na hebe.pl.

Także w ofercie Lidl Polska od czwartku 2 marca znalazły się produkty wprowadzone specjalnie z myślą o prezentach na Dzień Kobiet. Są to rollery do twarzy czy kamienie do masażu całego ciała. Sieć zachęca tez do zakupu zestawu 14 pędzli do makijażu.

Inne propozycje prezentowe dyskontu to zestaw do manicure i pedicure czy profesjonalne urządzenia do stylizacji włosów z jonizacją, takie jak prostownica, szczotka prostującą , lokówko-suszarka czy wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów zawierający aż siedem wymiennych końcówek: wygładzającą, karbującą, spiralną, a także lokówki (dużą, małą oraz płaską lokówkę) i szczotkę.

W Biedronce kosmetyczne prezenty na Dzień Kobiet warto kupić we wtorek 7 marca. Tego dnia na wszystkie damskie kremy do twarzy i perfumy będzie obowiązywała promocja 1+1 gratis (z kartą Moja Biedronka).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.08.2025 14:12
Były Produkciaki, będą… Biedroniaki? Biedronka lada dzień ujawni nowy gang maskotek
Jak będą się nazywać nowe maskotki z Biedronki? Sieć ujawni to już niedługoBiedronka/Biedronka mat. prasowe

Do sklepów z logo Biedronki za kilka dni zawita kolejny (już ósmy!) maskotkowy gang. Czy nowe maskotki z Biedronki, kluczowy element strategii lojalnościowej sieci popularnych dyskontów, wzbudzą ponownie silne emocje i naklejkowo-maskotkowy szał wśród klientów portugalskiej sieci? Wiemy już, kiedy pierwsze zabawki z nowej serii trafią do sklepów – i w ręce klientów.

Świeżaki, Produkciaki, Słodziaki… Teraz czas na Biedroniaka?

Najnowsza seria maskotek, które klienci Biedronki będą mogli zdobywać, robiąc zakupy w sklepach sieci, pojawią się najprawdopodobniej już w najbliższy poniedziałek, czyli 25 sierpnia.

Podczas poprzednich, podobnych akcji Biedronki, klienci mieli już sposobność zdobywać zabawki, należące do różnych “gangów” – mieliśmy słynne Świeżaki, były też Fajniaki, Swojaki, Bystrzaki, czy ostatnio Produkciaki. Jak zostaną nazwane zabawki z najnowszej serii?

Sieć oficjalnie nie ujawniła jeszcze nazwy nowych maskotek. Z ustaleń redakcji portalu Wiadomości Handlowe wynika, że najbardziej prawdopodobnym wariantem wydaje się Gang Biedroniaków. 

image

Nowy gang maskotek w Biedronce! Wiemy, kiedy w sklepach sieci rozpocznie się szaleństwo

Jak będzie naprawdę – klienci Biedronki dowiedzą się już za kilka dni.  Wiadomo, że Biedronka traktuje sprawę nazwy dla nowych maskotek bardzo poważnie, bowiem już w czerwcu zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym RP trzy różne znaki towarowe: Gang Biedroniaków, Gang Spożywczaków i Gang Moneciaków. 

“Biedronka już kilka razy zastosowała manewr z rejestracją trzech nazw zamiast jednej. Przykładowo, w 2024 r. firma złożyła wnioski o rejestrację znaków towarowych Gang Fantastyczniaków, Gang Planeciaków i Gang Produkciaków. Następnie Biedronka podjęła decyzję o wyborze ostatniej ze wspomnianych nazw” – przypominają Wiadomości Handlowe.

Czy maskotki z Biedronki “zażrą” po raz kolejny?

Organizowane przez Biedronkę co roku akcje lojalnościowe, kuszące klientów możliwością zebrania kolekcji maskotek, stały się już pewnego rodzaju tradycją i marketingowym (oraz socjologicznym) fenomenem. Zbieraniu naklejek, które można było następnie wymienić na pożądane maskotki, towarzyszyły duże emocje, spory, a nawet walki wśród klientów.

Każda taka akcja przynosiła sklepom, należącym do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, bardzo duże wzrosty sprzedaży. Z podsumowania ubiegłorocznej akcji “maskotkowej” wynika, że Biedronka w ciągu trwającej pięć tygodni akcji (z Gangiem Produkciaków w roli głównej) rozdystrybuowała wśród klientów ok.  800 tys. maskotek. Aby odebrać jednego Produkcie, klient musiał zgromadzić 60 naklejek.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.08.2025 12:20
Mr. DIY w warszawskiej galerii Blue City — jak wygląda oferta beauty i chemii gospodarczej? [GALERIA]
Agata Grysiak

Mr. DIY, wbrew swojej nazwie, nie jest sklepem dla majsterkowiczów sensu stricto, bo produkty do rzemiosła czy samodzielnych domowych napraw stanowi zaledwie niewielki procent ogólnej oferty. Sieć może natomiast pochwalić się ofertą produktów do pielęgnacji urody i chemii gospodarczej, toteż redakcja Wiadomości Kosmetycznych odwiedziła sklep w galerii Blue City.

Mr. DIY to międzynarodowa sieć sklepów wywodząca się z Malezji, specjalizująca się w sprzedaży artykułów codziennego użytku w niskich cenach. Marka działa na zasadzie „one-stop shop” i oferuje szeroki asortyment obejmujący m.in. narzędzia, akcesoria do domu, produkty dekoracyjne, artykuły papiernicze, zabawki, kosmetyki, sprzęty elektroniczne oraz chemię gospodarczą. Sklepy Mr. DIY funkcjonują w formacie samoobsługowym, zazwyczaj w galeriach handlowych i przy głównych ulicach, a ich celem jest dostępność i wygoda zakupów dla szerokiej grupy klientów. Sieć rozwija się dynamicznie nie tylko w Azji Południowo-Wschodniej, ale także na innych rynkach, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej, stawiając deklaratywnie na przystępność cenową, różnorodność oferty i szybkie dostosowanie do lokalnych potrzeb konsumentów.

Ciekawe jest to, że wspomniana już oferta chemii gospodarczej jest tak niewielka — zajmuje zaledwie szczyt jednego z regałów wystawienniczych, co zwraca uwagę w kontekście bardzo szerokiej palety dostępnych dla kupujących produktów gospodarstwa domowego, zwłaszcza przedmiotów przydatnych przy domowych porządkach. Na półkach znajdziemy produkty marki Dragon, be Frendi, Pomoc Domowa i Bros.

Jeśli chodzi o ofertę urodową, to próżno szukać kosmetyków sensu stricto: nie ma tu palet do makijażu, balsamów do ciała czy zapachów. Na wieszakach jest za to bogata selekcja akcesoriów w rodzaju zalotek, pędzli do makijażu, sztucznych paznokci, szczotek, gąbeczek do nakładania podkładu, grzebieni i podobnych przyborów.

Praktycznie każdy przedmiot ma na sobie metkę świadczącą o tym, że jego bezpośrednim importerem jest sam Mr. DIY. Brak jest w tej kategorii towarów importowanych i dystrybuowanych przez inne podmioty. Produkty nie mają własnej, jednolitej marki własnej. Uwagę zwróciło również to, że alejkę zastawiały kartony z towarem.

W osobnej sekcji znajduje się skromny wybór produktów higienicznych: patyczków do uszu, mokrych chusteczek i golarek. Tu znajdziemy m.in. produkty marki Lula, której producentem jest Stella Pack S.A.

Ofertę Mr. DIY można porównać do tej, którą oferuje TEDI lub Woolworth, chociaż jest definitywnie bardziej podobna do tego, co znajdziemy w niemieckiej sieci z żółtoniebieskim logo. Daleko jej natomiast do Action, gdzie kosmetyków i zapachów znajdziemy całe regały. Czas pokaże, jak oferta malezyjskiego dyskontu będzie ewoluować.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. sierpień 2025 12:38