W kwietniu Baltona odnotowała przychody rzędu 41,28 mln, z czego 32,38 mln zł przypadło na sklepy, których firma jest operatorem. Z kolei w segmencie gastronomicznym (F&B) przychody spółki wyniosły 2 mln zł, co oznacza spadek o 14 proc. w porównaniu z kwietniem ubiegłego roku. W segmencie B2B przychody również spadły - o 18 proc. - dp 6,87 mln zł.
- Na wyniki sprzedaży grupy kapitałowej emitenta w kwietniu 2019 roku miały wpływ w szczególności przejściowe ograniczenia w pełnym zatowarowaniu lokalizacji handlowych, związane głównie ze zmianą modelu logistyki lotniskowej oraz posiadanym poziomem kapitału obrotowego - podkreśla Baltona w komunikacie.
W całym okresie styczeń-kwiecień 2019 r. skonsolidowane przychody grupy kapitałowej wyniosły 157,4 mln zł. Oznacza to wzrost o 22 proc. w porównaniu z tym samym okresem przed rokiem.