StoryEditor
Sieci i centra handlowe
08.03.2022 00:00

SpaceNK i Walmart nawiązały partnerstwo. Ruszają BeautySpaceNK

SpaceNK – brytyjski detalista – stworzy strefy kosmetyczne w supermarketach Walmart na zasadzie sklepu w sklepie. BeautySpaceNK powstaną w 250 sklepach Walmart do lata 2022 roku. Pod taką nazwą już 15 marca ruszy także specjalna przestrzeń na Walmart.com.

Walmart, amerykańska sieć supermarketów, zaliczana do największych sprzedawców detalicznych na świecie nawiązała partnerstwo ze SpaceNK – brytyjską siecią sklepów kosmetycznych, która ma blisko 90 placówek w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Firma została założona w 1991 roku przez Nicky Kinnaird, a pierwszy sklep został otwarty w Covent Garden w 1993 roku. To także sklep internetowy spacenk.com.

Firma SpaceNK wybrała kolekcję produktów kosmetycznych specjalnie dla klientów sieci Walmart, obejmującą produkty do pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów oraz kąpieli i ciała, w różnych przedziałach cenowych. Dostępny od 15 marca na Walmart.com BeautySpaceNK będzie zawierał ponad 600 produktów 15 marek, w tym zarówno nowych, jak i uznanych, z których niektóre są dostępne tylko w Walmart – a w ciągu roku będzie ich więcej.

– Stworzyliśmy propozycję dla Walmart, która naszym zdaniem będzie wiodąca na rynku pod nazwą BeautySpaceNK, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Wyselekcjonowaliśmy najlepsze kosmetyki dla ich klientów – powiedział Andy Lightfoot, dyrektor generalny SpaceNK.  

W BeautySpaceNK będą dostępne luksusowe marki, takie jak Slip, By Terry, Philip B, Lancer; niezależne marki, w tym PSA (Allies of Skin) wielokrotnie nagradzane, jak Mario Badescu, Foreo i Ameliorate; popularne produkty takich marek, jak Babe Original, Eyeko, Patchology i Grow Gorgeous; kosmetyki naturalne od Goldfaden MD, Mio i Mama Mio oraz zupełnie nowe, takie jak Summer Camp (gama produktów z filtrami SPF na bazie minerałów) od założycieli firmy Soleil Toujours, która będzie dostępna wyłącznie w Walmart tego lata.

 –  Walmart nieustannie poszukuje nowych sposobów, aby zachwycać i zaskakiwać klientów, poszerzając nasz asortyment i oferując wygodny dostęp do najlepszego asortymentu produktów kosmetycznych. Cieszymy się, że możemy powitać Space NK w Walmart online i w alejce kosmetycznej – skomentowała Laurie Tessier, dyrektor ds. sprzedaży, Prestige Beauty, Walmart

Amerykański Walmart jest jednym z największych detalistów na świecie, z przychodami w wysokości 573 miliardów dolarów w roku podatkowym 2022. Prowadzi ok. 10,5 tys. sklepów pod 46 szyldami w 24 krajach oraz sklepy online, odwiedza je w ciągu tygodnia ok. 230 mln klientów. Zatrudnia 2,3 miliona pracowników.

Czytaj także: Sephora otworzy kolejnych 400 perfumerii w sklepach Kohl's

Czytaj także: Drogerie Vica tworzą strefy piękna w marketach Grupy SPAR! W planach 45 placówek. [Galeria zdjęć]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 20:47