StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.03.2020 00:00

Super-Pharm wprowadził szereg zabezpieczeń przed koronawirusem

Wszystkie placówki Super-Pharm pozostają otwarte i działają zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wprowadzono specjalne procedury, które mają zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom.

Ograniczenia w funkcjonowaniu centrów handlowych to jeden ze środków, które mają zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii. Jednak na mocy decyzji rządu - drogerie i apteki w galeriach pozostają otwarte. W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników we wszystkich stacjonarnych placówkach Super-Pharm został wdrożony szereg działań profilaktycznych.

Marce Super-Pharm udało się wprowadzić rozwiązania, które mają wykluczyć potencjalne ryzyko pojawienia się wirusa. Jest to: zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt klienta i pracownika, zapewnienie pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek,
ograniczenie liczby klientów w przestrzeni Super-Pharm w zależności od powierzchni sklepu, czasowe wycofanie testerów kosmetyków oraz perfum, konieczność zachowania 1,5 m odstępu w kolejce i preferowane płatności kartą oraz używanie kas samoobsługowych.

Ponadto sieć prowadzi komunikację przypominającą zalecenia Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych we wszystkich kanałach, tj. plakaty wewnątrz drogerii i aptek, radiowęzeł, social media, newsletter do klientów oraz banner w aplikacji i na stronie internetowej Super-Pharm. Sieć handlowa pozostaje również do dyspozycji Klientów za pośrednictwem strony internetowej www.superpharm.pl oraz infolinii działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.

Super-Pharm to sieć handlowa działająca w formie „3 w 1”, co oznacza, że na jednej powierzchni połączone są drogeria, apteka i perfumeria. Od niedawna niektóre placówki Super-Pharm zrzeszają 4 działy – do wcześniej wymienionych dołączyła Super-Pharm Optic, oferujący profesjonalne produkty i usługi optyczne. Super-Pharm jest obecny w 78 lokalizacjach, z czego 68 działa w koncepcie „3 w 1”, a pozostałe 10 to „4 w 1”. Marka ostatnio otworzyła nowe placówki Super-Pharm: w Szczecinie - w galerii handlowej Posejdon; w Lubinie - w galerii handlowej Cuprum; w Suwałkach - w CH Plaza; w Ostrołęce – Galeria Bursztynowa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:33