StoryEditor
Sieci i centra handlowe
11.09.2018 00:00

Twoja firma w Przewodniku po handlu 2019? Sprawdź, jakie to proste!

Już wkrótce ukaże się „Przewodnik po handlu 2019” – najnowsza edycja encyklopedii handlu w Polsce, przygotowywanej przez dziennikarzy "Wiadomości Handlowych" i "Wiadomości Kosmetycznych". Twojej firmy nie może zabraknąć w tej publikacji!

Poprzednia edycja „Przewodnika”, opracowana w 2017 r., zawierała najważniejsze informacje o ponad 1,6 tys. graczach z polskiego rynku handlowego. Kontakty do osób zarządzających, dane finansowe, informacje o liczbie sklepów czy średniej wartości koszyka zakupowego – to wszystko, a także o wiele, wiele więcej można było znaleźć w publikacji.

Zestawienie z minionego roku prezentowało m.in. 150 sieci sklepów spożywczych, 28 e-sklepów spożywczych, 25 sieci drogeryjnych, 77 sieci aptecznych, ale także liczne sieci sklepów specjalistycznych (mięsnych, piekarniczych, czy monopolowych), sklepów na stacjach paliw, hurtowni FMCG i kosmetycznych.

Nadchodząca edycja „Przewodnika po handlu” zawierać będzie nie tylko zaktualizowane dane na temat poszczególnych sieci handlowych i hurtowni, ale również bardzo rozbudowaną część analityczną. Przyjrzymy się dokładnie trendom rynkowym, przeanalizujemy perspektywy dla poszczególnych formatów sklepów, a także pokusimy się o prognozy, w którym kierunku zmierzać będzie w najbliższych latach handel w Polsce.

Jednocześnie, aby dysponować jak najświeższymi danymi na temat podmiotów uczestniczących w życiu handlowym w Polsce, potrzebujemy Państwa wsparcia. Chcielibyśmy prosić o wypełnienie prostego formularza aktualnymi informacjami na temat Państwa sieci handlowej, e-sklepu czy hurtowni. Zapewniamy, że uzupełnienie danych nie zajmie dłużej niż kilka chwil.

Razem stwórzmy prawdziwą biblię handlu w Polsce!

>> Kliknij i wypełnij formularz - sprawdź, jakie to proste! <<

http://wydawnictwogospodarcze.com.pl/formularz.php

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 20:48