StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.03.2024 15:47

Właściciel Woolworth poszukuje potencjalnych kupców

Woolworth to niemiecka sieć dyskontów niespożywczych. / Woolworth
Sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth, która ma ponad 600 punktów sprzedaży w Niemczech i rozpoczęła ekspansję na rynek polski, jest na etapie poszukiwania kupca. Stefan Heinig, właściciel marki, powierzył zadanie poszukiwania potencjalnych nabywców firmie doradczej Rothschild & Co, jak informuje „Lebensmittel Zeitung”. Gazeta podaje, że wartość transakcji może sięgnąć aż siedmiokrotności EBIDTA firmy, która za rok obrachunkowy 2021/2022 osiągnęła poziom 51,7 miliona euro.

Niemiecka marka Woolworth, która zadebiutowała na polskim rynku w zeszłym roku, ma ambicje otworzyć około 40 nowych placówek w Polsce w bieżącym roku. Dodatkowo, plany ekspansji przewidują uruchomienie ponad 100 nowych sklepów na terenie Niemiec oraz około 30 w Austrii.

Z ponad 600 punktami sprzedaży w Niemczech, Woolworth jest rozpoznawalną siecią dyskontów i domów towarowych z prawie 150-letnią tradycją. Oferuje szeroki asortyment produktów codziennego użytku w atrakcyjnych cenach, od tekstyliów i ubrań dla całej rodziny, poprzez artykuły gospodarstwa domowego i elektronikę, aż po produkty drogeryjne i dekoracyjne. Z typową gamą od 8 do 12 tysięcy artykułów na sklep, Woolworth wyróżnia się na rynku dyskontów niespożywczych szerokością swojej oferty.

Aktualnie, sieć koncentruje się na poszukiwaniu lokalizacji w miejscach charakteryzujących się intensywnym ruchem pieszym, takich jak komercyjne strefy w centrach miast i dzielnic, centra handlowo-usługowe, a także w prestiżowych sklepach specjalistycznych. Kluczowe jest jednak zapewnienie łatwego dostępu do tych miejsc, dostateczna liczba miejsc parkingowych oraz dynamicznie działające otoczenie handlowe, które obejmuje dostawców żywności, drogerie i marki odzieżowe.

Czytaj także: Pierwszy Woolworth w Warszawie z bardzo skromną ofertą kosmetyczną

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:55
Domestos i Rexona wśród marek, wspierających akcję Kauflandu “Z sercem dla najmłodszych”
Kaufland mat.pras.

Do 17 września klienci Kauflandu mogą dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że klient w trakcie codziennych zakupów wybierze produkty takich marek jak Danone, Żywiec Zdrój oraz Unilever.

Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom, wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne w najtrudniejszych momentach – podkreśla Kaufland w swoim komunikacie.

Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in. produkty marki Domestos, Axe, Rexona, jogurty pitne Activia, Fantasia, Danio w saszetce, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój.

Pełna lista artykułów biorących udział w akcji “Z sercem dla najmłodszych” oraz pełen regulamin znajduje się na stronie internetowej sieci Kaufland.

image

Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:39
Kolejna marka odzieżowa poszerza ofertę o produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne
Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikacjęGap mat.pras.

Amerykańska sieć odzieżowa Gap zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Trafią one do sklepów sieci już jesienią – informuje Reuters. Co stoi za tym krokiem uznanego producenta odzieży?

Będzie to dla Gap (należącego wraz z markami odzieżowymi Old Navy i Banana Republic do spółki-matki Gap Inc.) otwarcie zupełnie nowej karty. Wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków oraz produktów do pielęgnacji osobistej to znak, że segmenty te nadal świetnie się rozwijają. Niektóre z produktów kosmetycznych mają być sprzedawane pod marką Old Navy.

Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikację źródeł swoich dochodów poza podstawową działalność, jaką stanowi sprzedaż odzieży. Na krok taki decyduje się coraz więcej firm w obecnych czasach, gdzie panuje duża niepewność rynkowa związana z cłami oraz spadkiem popytu.

Ostatnio wprowadzeniu do sprzedaży linii luksusowych kosmetyków do makijażu poinformował Louis Vuitton.

image

Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. wrzesień 2025 18:34