StoryEditor
Handel
07.10.2020 00:00

Targi Taiwan Beauty 2020 - poznaj globalny biznes za pomocą jednego kliknięcia

Targi Taiwan Beauty 2020, organizowane przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zagranicznego (ang. Taiwan External Trade Development Council, TAITRA), to w pełni wirtualne wydarzenie, które odbędzie się w dniach 2-30 listopada.

Mamy  nadzieję, że pomimo zaistniałej sytuacji epidemiologicznej w dalszym ciągu będziemy w stanie pomóc wszystkim uczestniczącym w nich firmom w tworzeniu nowych możliwości biznesowych za pośrednictwem  naszej  wirtualnej platformy. Przedstawiciele handlu międzynarodowego mogą zarejestrować się na  oficjalnej stronie internetowej i otrzymać bezpłatny dostęp: https://virtual.beautytw.com.tw/index.html.

W pierwszej edycji wirtualnych targów Taiwan Beauty 2020 będą uczestniczyć wystawcy z sześciu krajów. Sektory wystawowe obejmą takie sekcje jak kosmetyki, pielęgnację skóry i włosów oraz opakowania. Przy wykorzystaniu materiałów audiowizualnych wiodące marki, takie jak FOREST BEAUTY, PureArt, O'right, Yuan Care, DFON BIOMEDICAL TECHNOLOGY, MEI SHUAL COSMETICS itp., zaprezentują najnowsze trendy w sektorze kosmetycznym, a także innowacyjne produkty o wysokiej jakości.

Ponadto, uczestnicy targów mogą  wziąć udział w czatach na żywo, planować spotkania oraz zostawiać wiadomości i nagranie wideo wystawcom. Wystarczy jedno kliknięcie, aby odwiedzający skorzystali z następujących elementów:

1. Zwiedzanie bez pośpiechu - wystawa trwa cały miesiąc. Uczestnicy mogą w dowolnym czasie, przez okrągłą dobę, pozyskiwać odpowiednich dostawców za pośrednictwem wirtualnej platformy.

2. Większa elastyczność – wirtualne  targi umożliwiają uczestnikom oglądanie wybranych produktów za pośrednictwem platformy internetowej oraz zadawanie pytań poprzez bezpośrednie wiadomości bez wychodzenia z domu. To najwygodniejsze i najbardziej efektywne rozwiązanie w czasie trwającej pandemii COVID-19.  

3. Duża dawka wiedzy na temat kosmetyków i pielęgnacji skóry – w czasie targów będą miały miejsce prezentacje produktów online i webinaria poświęcone rozwojowi branży kosmetycznej i trendom rynkowym. Uczestnicy będą mogli oglądać pokazy na żywo i poznawać najnowsze trendy kosmetyczne.

4. Nawiązywanie bezpośrednich i pogłębionych relacji między wirtualnymi wystawcami a uczestnikami targów - uczestnicy mogą bez ograniczeń czasowych i przestrzennych komunikować się z wystawcami za pośrednictwem czatu na żywo, wiadomości online i rozmów wideo, co pozwoli na nawiązanie ściślejszej współpracy w przyszłości.

Taiwan Beauty Virtual to targi handlowe realizowane w pełni za pośrednictwem Internetu. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej oficjalnej strony internetowej: https://www.beautytw.com.tw/en/site-map.html
 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.10.2025 12:29
Costco wchodzi w rynek leków odchudzających: Ozempic i Wegovy o 50 proc. taniej
Popularny lek staje się coraz łatwiej i taniej dostępny.Shutterstock

Costco, amerykańska sieć handlowa znana z modelu sprzedaży członkowskiej, zawarła umowę z Novo Nordisk na sprzedaż leków GLP-1 – Ozempic i Wegovy – po cenach około 50 proc. niższych niż standardowe ceny detaliczne. Ofertą objęci są członkowie programu receptowego Costco, którzy zapłacą 499 dolarów za czterotygodniowy zapas jednego z preparatów.

Porozumienie Costco z Novo Nordisk: nowe możliwości dla pacjentów

Nowe porozumienie umożliwia Costco sprzedaż oryginalnych, pochodzących bezpośrednio od producenta leków odchudzających, w czasie gdy rynek zalewają drogie lub nieautoryzowane wersje preparatów. Zniżka dotyczy jedynie klientów płacących z własnych środków, ponieważ większość amerykańskich ubezpieczycieli wciąż nie obejmuje refundacją terapii anty-otyłościowych. Zarówno Ozempic, jak i Wegovy zawierają semaglutyd – analog hormonu GLP-1, który reguluje apetyt i poziom insuliny.

Ceny Ozempic i Wegovy spadną o połowę

Według danych producenta, Novo Nordisk realizuje obecnie ponad 200 tys. recept tygodniowo na sam lek Wegovy w Stanach Zjednoczonych. Tak duży popyt przy ograniczonej podaży doprowadził do powstania szarego rynku preparatów recepturowych, przygotowywanych przez niezależne apteki i nieposiadających zatwierdzenia FDA. Wejście Costco na ten segment może więc zwiększyć dostęp do legalnych produktów i jednocześnie wywrzeć presję cenową na konkurentów oraz tzw. compounderów.

Dla konsumentów obniżka cen o połowę oznacza znaczną poprawę dostępności jednych z najpopularniejszych obecnie leków wspomagających odchudzanie. W USA kuracje GLP-1 często przekraczają koszt 1000 dolarów miesięcznie, co skutecznie ograniczało ich dostępność dla osób nieobjętych prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym. Włączenie Ozempic i Wegovy do programu receptowego Costco może zatem zwiększyć wolumen sprzedaży i wpłynąć na urealnienie cen w całym segmencie.

Kolejny krok Costco w ekspansji na rynek usług zdrowotnych

Z punktu widzenia Novo Nordisk, współpraca z Costco to także sposób na odzyskanie kontroli nad dystrybucją i wzmocnienie reputacji producenta wobec rosnącej liczby podróbek. Dla Costco natomiast to kolejny krok w ekspansji na rynek usług zdrowotnych – po wcześniejszych inicjatywach związanych z telemedycyną i receptami online – potwierdzający rosnącą rolę detalistów w kształtowaniu dostępu do terapii farmaceutycznych w USA.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.10.2025 17:07
Rossmann prezentuje nowy koncept „Moja Drogeria”
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku / Rossmann mat.pras.
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
/ Marzena Szulc
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
/ Rossmann mat.pras.
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
/ Rossmann mat.pras.
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
Otwarta 9 października w Łodzi dwutysięczna drogeria Rossmann jest 54. drogerią działającą w tym mieście i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku
Gallery

Rossmann, największa sieć drogeryjna w Polsce, świętuje otwarcie swojego dwutysięcznego sklepu. Symboliczna drogeria powstała w Łodzi – mieście, w którym 32 lata temu otwarto pierwszy sklep marki. Nowy koncept pod nazwą „Moja Drogeria” stawia na doświadczenie zmysłowe, komfort oraz emocjonalną więź z klientem. Do końca 2025 roku metamorfozę przejdzie ponad 400 sklepów, a każdego roku modernizację ma przechodzić od 300 do 400 placówek.

Nowy wystrój opiera się na palecie ciepłych, cielistych barw, miękkich liniach i zaokrągleniach, które wprowadzają przytulność i spokój. Zmieniono oświetlenie na cieplejsze, a spokojna muzyka buduje atmosferę relaksu.

Inspiracją był motyw koła – symbolu harmonii i bliskości – obecny zarówno w detalach architektonicznych, jak i w logo Rossmanna, nawiązującym do postaci centaura („Ross” – rumak, „Mann” – człowiek). Celem projektu jest stworzenie przestrzeni, która bardziej przypomina domową łazienkę niż halę sprzedaży.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Znaczące zmiany wprowadzono także w układzie sklepu i prezentacji oferty. Zrezygnowano z tradycyjnego podziału na kategorie, wprowadzając spójne, tematyczne strefy skupione wokół piękna i zdrowia.

image
Rossmann mat.pras.

Szczególną uwagę poświęcono kluczowym kategoriom, takim jak pielęgnacja twarzy i włosów. W ich obrębie pojawiły się tzw. kapsuły „power brandów” – marek dostępnych wyłącznie w Rossmannie, które stanowią wizytówki poszczególnych segmentów. Uzupełnieniem ekspozycji są listwy contentowe z inspiracjami i poradami zakupowymi.

Strefy zapachów i makijażu zaprojektowano tak, aby zachęcały do testowania produktów. Nowością jest technologia Virtual Try-On (VTO), pozwalająca klientom wirtualnie „przymierzać” kosmetyki zarówno w sklepie, jak i online.

Zależało nam na tym, aby klient już w progu naszej drogerii poczuł, że odcina się od atmosfery zwykłych, codziennych zakupów i wchodzi do miejsca, które przypomina przytulną łazienkę, a nie halę sprzedaży – mówi Marcin Grabara, prezes Rossmanna. – Nasza łazienka to nie tylko funkcjonalne pomieszczenie, ale też azyl – miejsce odprężenia, regeneracji i codziennych, małych przyjemności, które stają się luksusem na wyciągnięcie ręki. Budujemy trwałą przewagę inicjatywami, które wzmacniają misję dbania o siebie, bo tylko wtedy możemy także zadbać o najbliższych. Wierzymy bowiem, że prawdziwa troska zaczyna się od nas samych – gdy znajdziemy czas na odpoczynek, regenerację i własny dobrostan, możemy w pełni ofiarować uwagę i energię tym, których kochamy. To nie egoizm, ale fundament: tylko osoba, która czuje się dobrze ze sobą, ma siłę, by innych wspierać i inspirować oraz o nich dbać – mówi prezes Marcin Grabara.

W strefie kas pojawiły się dodatkowe udogodnienia – więcej miejsca na koszyki, torebki czy produkty impulsowe oraz wyraźny podział na kasy tradycyjne i samoobsługowe. Nowością jest tzw. kasa concierge, pełniąca funkcję punktu obsługi i wsparcia klienta. Rossmann deklaruje, że rozwój kas samoobsługowych pozostaje jednym z kluczowych elementów budowania wygody zakupowej. Prezes firmy, Marcin Grabara, podkreśla, że nowy koncept wzmacnia misję dbania o dobrostan klientów i ma na celu stworzenie miejsca, które łączy zakupy z chwilą relaksu i pozytywnych emocji.

Zmiany wizerunkowe Rossmanna poparte są wysokim poziomem zaufania konsumentów. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy IQS wynika, że 98 proc. Polaków zna markę Rossmann, a 90 proc. ma o niej dobrą opinię. 86 proc. respondentów deklaruje zaufanie do sieci, a 80 proc. uważa, że można na niej polegać. Dziewięciu na dziesięciu klientów poleciłoby Rossmanna znajomym, a ośmiu na dziesięciu odczułoby smutek, gdyby sieć zniknęła z rynku.

Te dane potwierdzają wyjątkową pozycję marki, która od ponad trzech dekad pozostaje synonimem drogerii w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. październik 2025 19:33