REKLAMAFBK 2019 - baner główny (sierpień 2019)

Osi Ugonoh, Karolina Pisarek, Aleksandra Żuraw – trzy uczestniczki Top Model biorą udział w kampanii sieci sklepów kosmetycznych Kontigo „Kosmetyki dla mojej urody”.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

(fot. mat. prasowe)

– Każda z dziewczyn opowiedziała nam jaką jest kobietą, jakie cechy ją charakteryzują, jaka jest jej uroda. Na tej podstawie powstały filmy w studio oraz żywiołowa sesja zdjęciowa – mówi Agnieszka Malanowska, dyrektor marketingu Kontigo. Makijaż oraz cały look modelek został dopasowany do cech, które je określają. Dziewczyny również samodzielnie wybrały w Kontigo kosmetyki, które są odpowiednie dla ich urody, które lubią i używają. Tak powstały zestawy produktów sygnowane ich imieniem i filmy w sklepie Kontigo.

Kampania jest wspierana przez szereg działań z zakresu OOH. Outdoor nadal skupiony jest w okolicach Warszawy, natomiast reklamy internetowe po raz pierwszy będą miały zasięg ogólnopolski.
Sieć Kontigo to obecnie 10 sklepów na mapie Warszawy i okolic. Oferta sklepów kosmetycznych została wsparta gazetką promocyjną Kontigo, która będzie wydawana co 2 tygodnie w nakładzie około 120 tys. egzemplarzy. 1 marca sieć uruchomiła także własny sklep internetowy. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony