19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Guerlain wprowadza możliwość uzupełniania luksusowych perfum. Takie opakowanie do ponownego napełniania mają perfumy z kolekcji Aqua Allegoria. To działanie wspierające...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
E-COMMERCE
30 listopada 2021, 14:24
wiadomoscikosmetyczne.pl
Tegoroczne zakupy z okazji czarnego piątku okazały się wręcz rekordowe (fot. Shutterstock)
W czasie Black Friday i Cyber Monday czyli czterech dni - użytkownicy wykonali BLIKIEM prawie 11 mln milionów transakcji o wartości blisko 1,6 mld zł. Najwięcej operacji dotyczyło zakupów online – 8,8 mln transakcji, o wartości 1,2 mld zł. Okres czarnych wyprzedaży w tym roku był pomyślny dla całego handlu.
Najwięcej wszystkich transakcji wykonano 26 listopada czyli w Czarny Piątek i był to rekord BLIKA. Jednego dnia zrealizowano prawie 3,2 mln transakcji.
26 listopada br. użytkownicy zrobili w sieci zakupy ponad 2,5 mln razy, za kwotę 404 mln zł (rok wcześniej było to 300 mln). Kolejne dwa dni były również intensywne zakupowo – w sobotę odnotowano 1,8 mln transakcji, a w niedzielę aż 2,2 mln. Poniedziałek – czyli Cyber Monday, było ich prawie 2,3 mln.
– Od początku tego roku obserwujemy duży wzrost liczby transakcji w tradycyjnych terminalach, w ten handlowy weekend było ich aż 1,3 mln, część z nich to już także transakcje zbliżeniowe, które na początku listopada stały się dostępne w 6. Bankach – mówi Monika Król, wiceprezes zarządu Polskiego Standardu Płatności.
Przeczytaj również: Coraz dłuższe promocje z okazji czarnego piątku
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022