StoryEditor
Eksport
29.05.2020 00:00

Targi Beautyworld Middle East 2020 przeniesione na listopad

W obliczu panującej sytuacji epidemicznej oraz ograniczeń w podróżach i organizacji wydarzeń, Messe Frankfurt w porozumieniu z partnerami zdecydowało się zmienić datę tegorocznej edycji targów Beautyworld Middle East. 25. jubileusz największej imprezy branżowej na Bliskim Wschodzie poświęconej produktom kosmetycznym do ciała, włosów oraz paznokci odbędzie się w dniach 23-25 listopada 2020 r.

Ogłoszono nową datę Beautyworld Middle East 2020, która odbywa się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w Dubaju. 25. edycja największej w regionie wystawy produktów kosmetycznych, odbędzie się w dniach 23-25 ​​listopada 2020 r. w Dubai World Trade Centrum.

Organizator wystawy Messe Frankfurt na Bliskim Wschodzie poinformował, że nowa data została wybrana po zebraniu opinii i konsultacjach z centrum targowym, wystawcami, gośćmi, partnerami handlowymi i stowarzyszeniami.

Beautyworld Middle East 2020 został początkowo przełożony na sierpień. Jednak wciąż trwające ograniczenia w międzynarodowych podróżach, a także niepewność wokół dalszej obecności wirusa zdecydowały o przesunięciu na jesień. Elaine O’Connell, dyrektor targów Beautyworld na Bliskim Wschodzie, powiedziała, że ​​zdecydowana większość zainteresowanych stron poparła listopadową datę.

– Naszym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych wystawców i odwiedzających, tak by globalny przemysł kosmetyczny mógł nadal funkcjonować w tych trudnych czasach.  Ciężko pracujemy, aby zapewnić naszym klientom niezbędne narzędzia, wiedzę i kontakty biznesowe – powiedziała O’Connell.

Dodała, że ​​wszystkie umowy z wystawcami są nadal ważne. Odbędą się też wszystkie zaplanowane wcześniej wydarzenia w ramach Beautyworld Middle East 2020, takie jak Beautyworld Middle East Awards, Front Row, Beauty Business Conference, Quintessence i Nail It. Zapewniła, że zarówno przedstawiciele handlu jak i firm produkcyjnych znajda na nich inspirację, wiedzę i mnóstwo przydatnych informacji pomocnych w prowadzeniu biznesu.

Beautyworld Middle East obejmuje sześć grup produktów: 1. kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów, paznokci i dla salonów fryzjerskich,  2. kosmetyki do pielęgnacji skóry, 3. higiena osobista, 4. maszyny, opakowania, surowce i produkcja kontraktowa, 5. składniki do produkcji perfum i gotowe zapachy, 6. kosmetyki naturalne i organiczne.

Do nagrody Beautyworld Middle East Awards zakwalifikowano 67 finalistów spośród ponad 250 zgłoszeń rywalizujących w 10 kategoriach. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas gali w Ritz Carlton DIFC po pierwszym dniu Beautyworld.

Trzydniowy Front Row powraca z interaktywnym programem makijażu na żywo i pokazami stylizacji włosów, przeplatanymi odważnymi pokazami prezentującymi największe trendy i innowacje w świecie beauty.

Inne wydarzenia to:  5. edycja Quintessence – wydarzenie zapoznające ze światem niszowych perfum,

Nail It! – konkurs stylizacji paznokci,

oraz trzydniowa konferencja Beauty Business.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
13.05.2025 12:58
Chanel nawiązuje współpracę z indyjskim detalistą Nykaa
Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i ok. 100 sklepów stacjonarnychShutterstock

Chanel, globalny producent kosmetyków i perfum premium, nawiązał współpracę z indyjską firmą Nykaa, aby wzmocnić swoją markę na tamtejszym rynku.

Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne, prozdrowotne i fashion za pośrednictwem własnej strony internetowej, aplikacji mobilnej i ponad 100 sklepów stacjonarnych. Dzięki nawiązaniu tej współpracy perfumy i kosmetyki Chanel będą dostępne w wybranych sklepach Nykaa Luxe, aplikacji Nykaa i sklepie online. 

Do końca 2025 roku Chanel chce sukcesywnie rozszerzać swoją ekspansję w detalu do ponad dziesięciu sklepów Nykaa Luxe w całym kraju.

Opierając się na fundamencie, położonym przez naszą sieć butików z perfumami i kosmetykami, a także platformę e-commerce Chanel India, partnerstwo z Nykaa stanowi potężną synergię naszych wspólnych wartości. Ta współpraca inspiruje nas do rozwijania jeszcze szerszej oferty naszych perfum i kosmetyków w Indiach – ocenia Amit Goyal, dyrektor zarządzający Chanel India.

Jako Nykaa jesteśmy niezmiernie dumni z tego partnerstwa, dającego po raz pierwszy możliwość wprowadzenia oferty Chanel Fragrance & Beauty w Indiach w luksusowych sklepach kosmetycznych Nykaa, a także online. Wczesne rozpoznanie przez Chanel potencjału rynku w Indiach w dużym stopniu przyczyni się do tworzenia i rozwoju segmentu luksusowego w nadchodzących dekadach – komentuje Anchit Nayar, dyrektor wykonawczy i CEO w Nykaa Beauty.

Obecnie w Indiach Chanel posiada siedem butików, a ponadto trzy sklepy na lotniskach oraz dedykowany dedykowany portal e-commerce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
06.05.2025 16:38
Obowiązkowe oznakowanie środków czystości i chemii gospodarczej w Rosji od 1 maja
Rosyjski rynek kosmetyczny i nie tylko dokonuje rewolucji oznaczeń.RG72, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Od 1 maja 2025 roku w Rosji wchodzi w życie obowiązek oznakowania cyfrowego mydeł, detergentów, chemii gospodarczej oraz granulatów. Jak poinformowało Centrum Rozwoju Nowoczesnych Technologii (CRPT), operator krajowego systemu znakowania towarów „Czestny Znak”, nowe przepisy mają na celu zwiększenie przejrzystości rynku i ochronę konsumentów przed podróbkami.

W systemie „Chestny Znak” zarejestrowano już 3,9 tys. producentów oraz 2,6 tys. importerów środków czystości i chemii gospodarczej. Spośród nich 279 przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw skorzystało z programów wsparcia oferowanych przez CRPT. Program ten obejmuje m.in. refundację 50 proc. kosztów zakupu sprzętu niezbędnego do oznakowania produktów.

image

Rosja przeprowadzi eksperyment z etykietowaniem kosmetyków w systemie „Chestny Znak”

Wcześniej, zanim wprowadzono obowiązkowe przepisy, przeprowadzono dobrowolny program pilotażowy. Dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej rozpoczął się on 14 stycznia 2024 roku, natomiast dla rynku granulatów – 1 lipca 2024 roku. Celem tych testów było przygotowanie uczestników rynku do pełnego wdrożenia systemu bez zakłóceń w łańcuchach dostaw.

System „Chestny Znak” polega na nanoszeniu na produkt niewielkiego kodu QR typu DataMatrix, który zawiera unikalne dane o produkcie. Po zeskanowaniu kodu za pomocą aplikacji, konsument uzyskuje dostęp do informacji o producencie, dacie produkcji lub imporcie, składzie oraz terminie ważności danego towaru. Co istotne, możliwe jest także sprawdzenie legalności produktu. Według zastępcy dyrektora generalnego CRPT, Rewaza Jusupowa, wprowadzenie oznakowania nie wpłynie na ceny produktów.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. maj 2025 09:04