
Rozpoczęła się 25. edycja Beautyworld Middle East. Gości wystawców z 52 krajów zgromadzonych w 17 pawilonach krajowych, co czyni ją największym międzynarodowym targowym wydarzeniem kosmetycznym roku. Wystawie towarzyszą różne wydarzenia, w których udział można brać zarówno na na żywo, jak i online.
W dniu otwarcia targów w polskim pawilonie odbyła się prezentacja Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego pt. „Polish Cosmetics. Top 10 Superpowers”. Blanka Chmurzynska-Brown, dyrektor generalna związku mówiła o wartość rodzimego eksportu w 2020, który osiągnął 3,8 mln euro, a także o tym, że 43 proc. naszego eksportu było kierowane na rynki poza UE. Wyjaśniła też zgromadzonym słuchaczom, że do końca października 2020 r. wartość eksportu wyniosła 7 proc., co dowodzi odporności branży na COVID-19.
Hasłem tegorocznej edycji targów Beautyworld Middle East jest Rethink. Reinvent. Rediscover., co nawiązuje do trendów, które kształtują branżę kosmetyczną w świecie po pandemii.