24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
KONSUMENT i TRENDY
TRENDY
16 maja 2017, 16:23
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. mat. własne)
Z danych GfK wynika, że posiadacze karty lojalnościowej danej sieci częściej robią zakupy w jej sklepach niż klienci, którzy nie przystąpili do programu lojalnościowego.
Najaktywniejsi pod tym względem są posiadacze karty „Skarbonka”, która jest wydawana przez sieć Auchan. Średnio o 33 proc. częściej robią oni zakupy niż klienci bez karty. Przeciętna częstotliwość wizyt konsumentów w sklepach tej sieci to raz na 3 tygodnie (podobnie jest w sieci Tesco). Dla porównania skala odwiedzin w najpopularniejszej polskiej sieci, czyli Biedronce, to średnio 15 wizyt kwartalnie, czyli więcej niż raz w tygodniu.
Polacy uczestniczą średnio w 3 programach lojalnościowych różnych sieci detalicznych. Najpopularniejsze programy w Polsce to „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestnictwo deklaruje 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), „Payback” (42 proc.) oraz „Skarbonka” sieci Auchan (18 proc.). Wśród sieci drogeryjnych najwiecej uczestników programu lojalnościowego ma Hebe (14 proc.). Kartę Rossnę! Rossmanna ma w portfelu 14 proc. nabywców. Tyle samo deklaruje uczestnictwo w programie Klub Life Styl sieci Super-Pharm.
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań
Kwiecień to kolejny miesiąc z rzędu, w którym firma GfK odnotowała w Polsce spadek
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022