REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

16 maja 2017, 16:23



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(fot. mat. własne)

Z danych GfK wynika, że posiadacze karty lojalnościowej danej sieci częściej robią zakupy w jej sklepach niż klienci, którzy nie przystąpili do programu lojalnościowego.

REKLAMARetail Trends_belka w artykułach

Najaktywniejsi pod tym względem są posiadacze karty „Skarbonka”, która jest wydawana przez sieć Auchan. Średnio o 33 proc. częściej robią oni zakupy niż klienci bez karty. Przeciętna częstotliwość wizyt konsumentów w sklepach tej sieci to raz na 3 tygodnie (podobnie jest w sieci Tesco). Dla porównania skala odwiedzin w najpopularniejszej polskiej sieci, czyli Biedronce, to średnio 15 wizyt kwartalnie, czyli więcej niż raz w tygodniu.

Polacy uczestniczą średnio w 3 programach lojalnościowych różnych sieci detalicznych. Najpopularniejsze programy w Polsce to „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestnictwo deklaruje 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), „Payback” (42 proc.) oraz „Skarbonka” sieci Auchan (18 proc.). Wśród sieci drogeryjnych najwiecej uczestników programu lojalnościowego ma Hebe (14 proc.). Kartę Rossnę! Rossmanna ma w portfelu 14 proc. nabywców. Tyle samo deklaruje uczestnictwo w programie Klub Life Styl sieci Super-Pharm.   

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony