StoryEditor
Makijaż
26.09.2019 00:00

Kosmetyki, które dopasowują się do twojej urody

Produkty, które zmieniają kolor i teksturę, pomagają komunikować konsumentowi skuteczność składników aktywnych i zapewniają jednocześnie efekt „wow”. To jeden z trendów, który zaczyna rozwijać się w świecie beauty.

Konsumenci angażują się teraz w wiele aspektów kosmetyku - jego wyniki kliniczne, wizualne doświadczenie, którym dzielą się w mediach społecznościowych, użycie składników wrażliwych na globalne ekosystemy, a nawet to, czy ma on wpływ na środowisko podczas procesu produkcji.

Zaangażowanie konsumentów jest kluczem do zmian na rynku kosmetyków. Nowe technologie zapewniają też element zabawy np.kontrolowane uwalnianie się kolorów do różnorodnych rodzajów formuł. Coraz ważniejszy w przypadku produktów kosmetycznych jest aspekt indywidualnego dopasowania do naszych potrzeb i cech wyglądu - karnacji, koloru włosów, typu skóry.

Produkty kosmetyczne stają się coraz ciekawsze, a tekstury nowej generacji są jednym z najbardziej ekscytujących najnowszych osiągnięć. Tradycyjne formuły, takie jak niektóre kremy, płyny i żele są już zbyt oczywiste, gdy coraz bardziej kreatywne tekstury wkroczyły na scenę. Ten trend kosmetyczny jest w dużej mierze zainspirowany innowacjami pochodzącymi z Azji - Japonii, Korei Południowej czy Tajwanu, które, jak się szacuje są 10 lat przed resztą świata pod względem badań i rozwoju w dziedzinie piękna.

W  przypadku makijażu w Azji hitem są np. zmieniające kolor szminki i transparentne balsamy do ust. Ich kolor staje się np. różowy wskutek działania pH naszej skóry. Takie produkty ma w swojej ofercie np. tajwańska marka Ching Seng Tong. Rezultat na ustach jest różny w zależności od naszego odczynu kwasowości skóry. Szminki i balsamy koloryzujące jednocześnie są zabawnym gadżetem, ale i pielęgnującym kosmetykiem -  odżywiają suche, spierzchnięte wargi i nadają im lekki, świeży kolor.

Z kolei duńska marka GOSH może pochwalić się bazą adaptującą się do koloru naszej skóry Chameleon. Taki wielofunkcyjny primer uwalnia kolor podczas aplikacji, dopasowując się do każdego typu tonacji i nadając cerze równy koloryt. Złożona formuła zawierająca składniki anti-pollution zapobiega powstawaniu uszkodzeń w wyniku działania wolnych rodników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. wrzesień 2025 18:57