StoryEditor
Makijaż
26.09.2019 00:00

Kosmetyki, które dopasowują się do twojej urody

Produkty, które zmieniają kolor i teksturę, pomagają komunikować konsumentowi skuteczność składników aktywnych i zapewniają jednocześnie efekt „wow”. To jeden z trendów, który zaczyna rozwijać się w świecie beauty.

Konsumenci angażują się teraz w wiele aspektów kosmetyku - jego wyniki kliniczne, wizualne doświadczenie, którym dzielą się w mediach społecznościowych, użycie składników wrażliwych na globalne ekosystemy, a nawet to, czy ma on wpływ na środowisko podczas procesu produkcji.

Zaangażowanie konsumentów jest kluczem do zmian na rynku kosmetyków. Nowe technologie zapewniają też element zabawy np.kontrolowane uwalnianie się kolorów do różnorodnych rodzajów formuł. Coraz ważniejszy w przypadku produktów kosmetycznych jest aspekt indywidualnego dopasowania do naszych potrzeb i cech wyglądu - karnacji, koloru włosów, typu skóry.

Produkty kosmetyczne stają się coraz ciekawsze, a tekstury nowej generacji są jednym z najbardziej ekscytujących najnowszych osiągnięć. Tradycyjne formuły, takie jak niektóre kremy, płyny i żele są już zbyt oczywiste, gdy coraz bardziej kreatywne tekstury wkroczyły na scenę. Ten trend kosmetyczny jest w dużej mierze zainspirowany innowacjami pochodzącymi z Azji - Japonii, Korei Południowej czy Tajwanu, które, jak się szacuje są 10 lat przed resztą świata pod względem badań i rozwoju w dziedzinie piękna.

W  przypadku makijażu w Azji hitem są np. zmieniające kolor szminki i transparentne balsamy do ust. Ich kolor staje się np. różowy wskutek działania pH naszej skóry. Takie produkty ma w swojej ofercie np. tajwańska marka Ching Seng Tong. Rezultat na ustach jest różny w zależności od naszego odczynu kwasowości skóry. Szminki i balsamy koloryzujące jednocześnie są zabawnym gadżetem, ale i pielęgnującym kosmetykiem -  odżywiają suche, spierzchnięte wargi i nadają im lekki, świeży kolor.

Z kolei duńska marka GOSH może pochwalić się bazą adaptującą się do koloru naszej skóry Chameleon. Taki wielofunkcyjny primer uwalnia kolor podczas aplikacji, dopasowując się do każdego typu tonacji i nadając cerze równy koloryt. Złożona formuła zawierająca składniki anti-pollution zapobiega powstawaniu uszkodzeń w wyniku działania wolnych rodników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. październik 2025 16:18