27 czerwca 2022
Sieć DP Drogerie Polskie obchodzi w tym roku 12-lecie istnienia. To jedna z najdłużej działających na rynku drogeryjnych sieci franczyzowych, która zrzesza blisko 300...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Zaprezentowaliśmy swoją optykę, swój punkt widzenia odnośnie tego, czy te propozycje, które prezentuje Komisja Europejska są proste, proporcjonalne, czy sprzyjają...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
HANDEL
15 kwietnia 2022, 16:03
Marta Kudosz
Wprowadzenie przez Pepco kategorii kosmetycznej może być istotne z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję. (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Sieć Pepco wprowadziła kosmetyki do swojej oferty. Dział kosmetyczny powstał w wybranych lokalizacjach. Kosmetyki są dostępne już w 100 sklepach.
Pepco to europejska sieć sklepów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. Swój rozwój w Polsce rozpoczęła ponad dwadzieścia lat temu. Dziś ma około tysiąca sklepów w Polsce i w sumie 2,5 tys. w Europie. Średnio obsługuje 20 mln klientów miesięcznie. Wprowadzenie przez sieć kategorii kosmetycznej może być więc istotną wartością z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję. W połowie kwietnia Pepco informowało na swojej stronie, że kosmetyki są dostępne już w 100 jej lokalizacjach.
Na początku Pepco było postrzegane jako sklepy z tanimi produktami o adekwatnej jakości. Jednak na przestrzeni lat, zarówno oferta, jak i wygląd samych sklepów uległy transformacji. Najlepiej widać to po ofercie dla najmłodszych. Coraz więcej produktów jest licencjonowanych oraz oznaczonych certyfikatami jakości, co sprawia, że rodzice nie mają już obaw co do ich bezpieczeństwa.
Wnętrza sklepów Pepco są też bardziej estetycznie i przestronne, a nowe punkty powstają w coraz bardziej prestiżowych lokalizacjach. Dowodem na rozwój formatu jest właśnie wprowadzenie oferty kosmetycznej. Jest to oczywiście dodatkowa propozycja dla klientów Pepco, ale trzeba przyznać, że zadbano zarówno o wygląd samego działu, jak i o ciekawą ofertę produktów.
Przeczytaj również: Barwa Cosmetics poszerza eksport
Regał z kosmetykami w Pepco jest podzielony na cztery sekcje: makijaż, włosy, pielęgnacja i dziecko. Znajdziemy tu obecnie produkty takich marek jak: Ziaja, Barwa, Green Pharmacy, AA, Le Petit Marseillais, Vis Plantis, Lux, Timotei, Axe a dla dzieci: Linomag, Bobini, OnlyBio, Lula, Poopeys.
Więcej informacji o nowym dziale Pepco i ofercie kosmetycznej już niebawem na naszym portalu.
Wiosna przyniosła branży kosmetycznej kolejnych graczy detalicznych. Na polskim rynku pojawiła
Pepco wprowadziło kosmetyki do swojej oferty. Półka kosmetyczna jest dostępna w
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022