StoryEditor
Producenci
29.06.2022 00:00

Co piąta Polka stosuje suplementację kolagenem

Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej. Do jego suplementacji zachęca Cecilie Nordstøm, założycielka Oslo Skin Lab oraz Anna Dec, ambasadorka marki.

12 proc. kobiet z trudnością akceptuje zmiany jakie zachodzą w ich wyglądzie wraz z wiekiem. Natomiast 88 proc. traktuje proces starzenia jako coś naturalnego. Jednak niema 60 proc., pomimo tej akceptacji chciałaby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej – to wyniki badania przeprowadzonego w grupie 500 kobiet w wieku 25-65 lat na zlecenie Oslo Skin Lab w czerwcu 2022 r.

Badane kobiety dbają o zachowanie młodego wyglądu przede wszystkim poprzez picie odpowiedniej ilości wody, regularną pielęgnację oraz zdrową dietę. Prawie połowa respondentek wskazała też suplementację jako czynnik spowalniający procesy starzenia się skóry. Co piata przyznała, że stosuje suplementację kolagenem.

– Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak najdłużej – przekonywała Anna Dec, ambasadorka Oslo Skin Lab, podczas spotkania prezentującego tę norweska markę.

O idei jej powstania oraz swoim pomyśle na suplementację kolagenu opowiadała Cecilie Nordstøm, założycielka Oslo Skin Lab. Opowiedziała o własnych doświadczeniach, akceptacji upływającego czasu, początkach marki w Norwegii oraz jej rozwoju w Europie i USA. Zdradziła, że marka obecna jest na rynku od 5 lat. Najpierw była w Skandynawii, potem przyszedł czas na rynki czeski i słowacki. Teraz firma przymierza się do otwarcia swojej filii w Stanach Zjednoczonych. 

– Kolagen zwany jest białkiem młodości i odgrywa niezwykle ważną rolę, pomagając w utrzymaniu jędrnej, elastycznej skóry. The Solution Beauty Collagen to sproszkowany, hydrolizowany kolagen. Jego cząsteczki są rozkładane na peptydy, czyli krótkie łańcuchy aminokwasów, z których korzysta nasza skóra. Wystarczy jedna saszetka dziennie – powiedziała Natalia Zgorzelska, commercial manager Oslo Skin Lab.

Podczas spotkania odbyła się również dyskusja ekspertek i sympatyczek marki na temat slow angingu. Jedna z nich – Małgorzata Pieczyńska, aktorka, instruktorka jogi przynała, że w ciągu kilku miesięcy stosowania kolagenu stan jej skóry bardzo się poprawił, a zmarszczki spłyciły się. 

–  W pielęgnowaniu piękna liczy się regularność, konsekwencja, żarliwość, świadomość. To musi być podejście holistyczne. Jednym z jego elementów jest odpowiednia suplementacja. Kolagen to wisienka na torcie naszej dbałości o siebie – dodała.

Na koniec David Gaboriaud zaprezentował dania z dodatkiem The Solution Beauty Collagen, czyli bezsmakowego kolagenowego proszku oferowanego w saszetkach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:23