StoryEditor
Producenci
02.12.2021 00:00

Neonail zorganizował świąteczne warsztaty stylizacji paznokci

Świąteczne warsztaty stylizacji paznokci Neonail odbyły się pod okiem Patrycji Jewsieni, manicurzystki gwiazd, która od lipca jest oficjalną stylistką marki. W spotkaniu uczestniczyła także Anna Halarewicz, twórczyni ozdobnych opakowań zestawów prezentowych Neonail, która dla uczestniczek warsztatów przygotowywała świąteczne ilustracje.

Grudniowe spotkanie z marką Neonail odbyło się w świątecznej atmosferze. Także tworzone pod okiem Patrycji Jewsieni, manicurzystki gwiazd, stylistki Neonail stylizacje paznokcie miały świąteczne elementy, takie jak gwiazdki, laski Mikołaja czy mikołajowe czapeczki. Podczas gdy uczestniczki warsztatów zmagały się z manicurem, ilustratorka Anna Halarewicz, twórczyni ozdobnych opakowań zestawów prezentowych Neonail, przygotowywała rysunkowe niespodzianki.

Marka Neonail to głównie lakiery hybrydowe, ale też emalie tradycyjne i produkty do pielęgnacji dłoni i makijażu twarzy. Ma trzy salony, które równocześnie są centrami szkoleń – w warszawie w Galerii Młociny, a także w Poznaniu i we Wrocławiu. Sprzedaż odbywa się także na 220 wyspach w galeriach handlowych. Ich liczba nie jest zamknięta, ale firma nie ma rozbudowanego planu ekspansji.

– Stale przyglądamy się rynkowi. Sprawdzamy, która lokalizacja mogłaby być perspektywiczna. Jednak współpracując z drogeriami multibrandowymi i hurtowniami, nie wszędzie chcemy otwierać kolejne wyspy. Staramy się nie dublować z naszymi partnerami biznesowymi na rynkach, które są przez nich obsługiwane – wyjaśnia Magda Stoińska, PR manager Neonail.

Według niej moda na staranny manicure i hybrydę nie znika i nic tego nie zapowiada. Wprost przeciwnie zainteresowanie lakierami i produktami do stylizacji paznokci jest coraz większe.

– Nawet w pandemii dziewczyny chcą mieć piękne paznokcie. Teraz jednak częściej malują je same w domu. Tym bardziej, że oprócz tradycyjnych lakierów hybrydowych zaoferowaliśmy im lakiery Simple 3 w1, które są uproszczoną wersją hybrydy. W jednej buteleczce mamy bazę, kolor i top. Malujemy dwa razy, suszymy pod lampą i mamy idealny manicure przez dwa tygodnie – mówi Magda Stoińska.

Neonail prowadzi sprzedaż także przez stronę internetową, a dodatkowo rozwija sieć pod brandem Neonail Expert. Jest to oferta dla salonów kosmetycznych. Marka należy do firmy Cosmo Group, która w swoim portfolio ma również marki Mylaq i Neo Make Up.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 15:32