31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci drogeryjne
2 grudnia 2022, 12:26
Anna Zawadzka
Pełna reprezentacja misiów Rossmanna czeka na swoich fanów. Do nabycia są tylko w drogeriach stacjonarnych (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Od dwóch tygodni trwa akcja „Podaruj misia”. Tym razem Rossmann zamówił aż 200 tys. zabawek. To o 80 tys. więcej niż w ubiegłorocznej edycji. Czy tym razem misiów wystarczy dla wszystkich zainteresowanych?
Rossmann, po doświadczeniach z ubiegłego roku (o czym można było przeczytać w naszym tekście pt. Misie wracają do Rossmanna) z okazji 17 edycji charytatywnej akcji „Podaruj misia” zdecydował się znacząco zwiększyć pulę zabawek. Już rok temu sieć zamówiła 120 tys. misiów, czyli o 20 tys. więcej niż w 2020 r. Jednak nadal pojawiały się głosy o brakach. Dlatego w tym roku do sprzedaży trafi w sumie 200 tys. pluszaków. To o 80 tys. więcej w stosunku do poprzedniej edycji.
– Podjęliśmy taką decyzję po sygnałach w ubiegłym roku, że klienci chcieli kupować misie, ale nie zawsze były one dostępne w pobliskiej drogerii – mówi portalowi wiadomoscikosmetyczne.pl Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmann SDP.
O ile w ubiegłym roku już 3 dnia od uruchomienia sprzedaży pojawiły się sygnały o problemach z dostępnością misiów, tak w tym – 2 stycznia (dwa tygodnie po premierze) na rossmannowych półkach siedzi pełna reprezentacja maskotek.
Każda edycja akcji „Podaruj misia” cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentów. Co roku dochód z zakupu maskotek przeznaczony jest na pomoc najmłodszym potrzebującym. Tym razem fundacja TVN planuje wsparcie zbiórki na budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii dla Dzieci i Młodzieży. Inwestycja ma potrwać dwa lata.
Wiele osób wspiera akcję od lat, każdego roku kupując misia w wybranej stylizacji, zaprojektowanej we współpracy z gwiazdami TVN
– Kupuje miśki dla mojej córki od kilkunastu lat. Jest już dorosła, ale zawsze przypomina, że czeka na misia na mikołajki – napisał jeden z czytelników portalu wiadomoscikosmeyczne.pl.
Frustrację klientów wywołują jednak problemy z dostępnością pluszaków. Warto jednak przypomnieć, że w akcji „Podaruj misia” chodzi o pomaganie. Można to zrobić nie tylko przez zakup miasia, ale też wysyłając sms-a o treści POMAGAM na 7356 (koszt 3,69 z VAT), robiąc wpłatę Blik na nr 509 559 966 lub wykonując przelew online poprzez stronę fundacji TVN Nie Jesteś Sam.
Co to był za rok! 2022 był dla branży kosmetycznej pełen zmian, transformacji, innowacji i
Jak co roku sieć Rossmann, wspólnie z Fundacją TVN Nie Jesteś Sam, zorganizowała akcję
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023