REKLAMATestowane przez WK

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

14 kwietnia 2022, 12:01



Kolejna cześć raportu Beauty Trend Raport 2022 wydanego przez sieć Boot zwraca uwagę na trend demokratyzacji piękna.

Kolejna cześć raportu Beauty Trend Raport 2022 wydanego przez sieć Boot zwraca uwagę na trend demokratyzacji piękna. (fot. Shutterstock)

Największa brytyjska sieć apteczno-kosmetyczna Boots opublikowała Beauty Trend Raport 2022 prezentując sześć najważniejszych trendów urodowych, które będą kształtować obraz rynku kosmetycznego w najbliższym czasie. Dziś opisujemy kolejny, bardzo ważny i wartościowy trend czyli „Wszyscy jesteśmy piękni”. Takie podejście zmienia diametralnie nie tylko biznes beauty, ale i świat. Na lepsze.

REKLAMATestowane przez WK baner w artykule

Raport Beauty Trend Boots nie zawiera wielu liczb, za to doskonale opisuje ważne, a nawet rewolucyjne trendy, które obecnie rozwijają się w społeczeństwach i mają ogromny wpływ na branżę kosmetyczną. Żaden uczestnik tego biznesu nie może lekceważyć pojęcia inkluzywności i demokratyzacji piękna.  

– W tym roku piękno zostanie przedefiniowane bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, aby w pełni objąć piękno bez granic, dając każdemu szansę na wyrażenie siebie na swój sposób – czytamy w raporcie Boots.

To jest rok, w którym pojęcie piękna jest nieograniczone. Standardy urody, które kiedyś obowiązywały, dziś ulegają diametralnej zmianie. Obecnie podejście jest wielowymiarowe, a bariery związane z kolorem skóry, płcią, wiekiem, kształtami sylwetki są redefiniowane.

Częściej niż kiedykolwiek wcześniej ludzie na świecie wyszukują w Google hasła „pozytywność ciała”. Boots również wspiera ten ruch kampanią #AllTogetherBeautiful, która trwa od marca. Boots chce być najbardziej inkluzywnym miejscem urodowym, gdzie dostrzegane jest różnorodne piękno w każdym mieście w Wielkiej Brytanii.

Piękno powoli staje się coraz bardziej wyzwolone. Wreszcie obejmuje wszystkie etapy naszego życia – od okresu dojrzewania przez macierzyństwo do menopauzy. Coraz więcej marek to rozumie i zmienia swój asortyment oraz komunikację z klientami. Kolejne firmy stawiają czoła obszarom tabu, które były tradycyjnie zamiatane pod dywan, takie jak owłosienie ciała, trądzik czy okres. Zamiast ukrywać „skazy” zmieniają podejście.

Dla mnie, jako dla 35 letniej kobiety, matki i dziennikarki branżowej, obserwowanie jak zmienia się branża urody jest ogromnie optymistyczne. Pojęcie piękna i pragnienie dbania o siebie nie są zarezerwowane tylko dla młodych i „klasycznie” urodziwych. Kosmetyków używa każdy! Dlaczego mają je promować „ideały”. Świat powiedział dość takiemu podejściu, a branża beauty musi temu sprostać. Dziś marki kosmetyczne nie wybierają już na swoich ambasadorów tylko pięknych osób. Najpierw zastanawiają się, co reprezentują, jak żyją, kim są, czym inspirują innych.

Naturalność - tak dziś modne i chętnie powtarzane hasło - to nie tylko naturalny skład i eko opakowanie. To zrozumienie, że każdy z nas jest sobą i jest wyjątkowy.  

Przeczytaj również: Piękno bez zdrowej skóry nie istnieje. Boots publikuje Beauty Trend Raport 2022


 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony