Na początku marca wystartowała kampania wizerunkowa marki Clinique z udziałem brytyjskiej aktorki Emilii Clarke, w której promowana jest możliwość personalizowania kosmetyków.  

REKLAMA
Emilia Clarke w kampanii Clinique iD

Emilia Clarke w kampanii Clinique iD (fot. materiały prasowe/Clinique)

Linia kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD opiera się na systemie personalizacji. To sprawia, że każdy ma możliwość stworzenia - z ponad 20 kombinacji - kosmetyku idealnego dla siebie.

Twarzą kampanii jest brytyjska aktorka Emilia Clarke, znana m.in. z serialu „Gra o Tron” czy świątecznej komedii „Last Christmas”. Równocześnie jest ona pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką Clinique.

Clinique to marka należąca do koncernu Estée Lauder.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony