REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO
Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym

Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym (fot. materiały prasowe )

Gazetka reklamowa Kontigo, choć od kwietnia 2019 roku ukazuje się już tylko w wersji elektronicznej, to wciąż jest dla sieci podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej. – Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.

Gazetka reklamowa Kontigo nie pojawia już się w papierowej wersji. Wcześniej drukowana była w nakładzie 40 tys. egzemplarzy i wykładana na stojakach znajdujących się w sklepach stacjonarnych sieci.

Czytaj też: Drogerie i apteki ograniczyły wydawanie gazetek promocyjnych

Od kwietnia 2019 r. gazetka publikowana jest w formie elektronicznej w aplikacji Moja Gazetka (tu oglądana jest średnio przez 7 tys. osób) oraz na FB sieci (600 tys. oglądających). Ukazuje się co dwa tygodnie. Ma 6-8 stron.
– W pierwszych gazetkach pokazywaliśmy 10 modułów na jednej stronie, przez co przekaz nie był do końca czytelny. Obecnie wykorzystujemy tylko 6 modułów, dzięki czemu gazetka jest przejrzysta – mówi Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.

Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym.

– Na pewno stanowi ona dobry kanał komunikacji z grupą stałych klientek. Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska.

Czytaj też: Na jakie działania marketingowe stawiają sieci handlowe?

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony