19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
W redakcji wiadomoscikosmetyczne.pl testujemy kosmetyki, oglądamy, próbujemy i rekomendujemy do wprowadzenia do sprzedaży. Kolejny odcinek naszego cyklu poświęcamy nowej...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci drogeryjne
MARKETING
18 marca 2021, 14:29
Anna Zawadzka
Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym (fot. materiały prasowe )
Gazetka reklamowa Kontigo, choć od kwietnia 2019 roku ukazuje się już tylko w wersji elektronicznej, to wciąż jest dla sieci podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej. – Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.
Gazetka reklamowa Kontigo nie pojawia już się w papierowej wersji. Wcześniej drukowana była w nakładzie 40 tys. egzemplarzy i wykładana na stojakach znajdujących się w sklepach stacjonarnych sieci.
Czytaj też: Drogerie i apteki ograniczyły wydawanie gazetek promocyjnych
Od kwietnia 2019 r. gazetka publikowana jest w formie elektronicznej w aplikacji Moja Gazetka (tu oglądana jest średnio przez 7 tys. osób) oraz na FB sieci (600 tys. oglądających). Ukazuje się co dwa tygodnie. Ma 6-8 stron.– W pierwszych gazetkach pokazywaliśmy 10 modułów na jednej stronie, przez co przekaz nie był do końca czytelny. Obecnie wykorzystujemy tylko 6 modułów, dzięki czemu gazetka jest przejrzysta – mówi Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.
Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym.
– Na pewno stanowi ona dobry kanał komunikacji z grupą stałych klientek. Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska.
Czytaj też: Na jakie działania marketingowe stawiają sieci handlowe?
Na sklepowych półkach coraz częściej możesz spotkać kosmetyki z
Szampon w kostce to produkt, który zdobywa coraz większe uznanie wśród
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022