24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
Marketing
MARKETING
27 kwietnia 2017, 23:29
wiadomoscihandlowe.pl
3 kwietnia po trzech miesiącach milczenia telefon Niebieskiej Linii znów przyjmuje zgłoszenia. Działalność telefonicznej poradni prowadzonej przez Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia sfinansowała firma Avon. Przekazane pieniądze zapewnią poradni możliwość funkcjonowania do końca 2017 roku.
(materiały prasowe)
– Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec zamknięcia poradni telefonicznej. Wierzymy, że dzięki temu wiele kobiet otrzyma potrzebne im wsparcie. Naszym celem jest nie tylko nagłaśnianie problemu przemocy domowej, ale również aktywne jej przeciwdziałanie, o co od lat walczymy w ramach projektu Avon kontra przemoc – mówi Barbara Goździkowska, general manager Avon Cosmetics Polska.
Działania realizowane w ramach kampanii społecznej i edukacyjnej Avon prowadzi w Polsce od 2008 roku. Finansowane są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów oznaczonych hasłem „Powiedz STOP Przemocy!”, dostępnych w katalogu Avon. Do tej pory w ramach akcji udało się zebrać 1,5 mln złotych.
Wiosna przyniosła branży kosmetycznej kolejnych graczy detalicznych. Na polskim rynku pojawiła
Po korporacji człowiek nie jest od razu gotowy na własny biznes, ponieważ w korporacji ma się
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022