StoryEditor
Producenci
15.09.2020 00:00

Joanna zmienia logo po raz pierwszy od 20 lat. To nie koniec zmian

- Wykonaliśmy ich w ostatnim czasie dużo. Odmieniły naszą markę tak bardzo, że po raz drugi w 40-letniej historii Joanny postanowiliśmy wprowadzić nowe logo. Będzie proste i przejrzyste jak składy naszych nowych produktów. A jednocześnie nowoczesne i dynamiczne, jak zmiany, które zachodzą w marce Joanna - zapowiadają jej przedstawiciele.

- Zaczynamy żyć bardziej świadomie, z poszanowaniem przyrody, ograniczamy ilość produktów, zwracamy uwagę na ich skład, zmieniamy dietę. Bo troska o środowisko, to przede wszystkim praca nad sobą, stopniowe eliminowanie złych nawyków i wypracowywanie nowych. Ten proces nigdy się nie kończy, ale ważny jest każdy, nawet najdrobniejszy gest. Nowe logo nie jest ukoronowaniem naszych proekologicznych działań. To raczej symbol nowego kierunku, w którym konsekwentnie będziemy podążać. Co już zrobiliśmy? - o zmianach w marce Joanna mówią jej przedstawiciele. 

1.    Ograniczamy ilość plastiku

W 2020 roku zmniejszamy zużycie plastiku o 4% oraz rezygnujemy z używania wszelkich nieekologicznych materiałów. Nasze odmienione butelki są przyjazne recyklingowi, a ich budowa umożliwia zużycie produktu do ostatniej kropli. Zmniejszyliśmy etykiety i zrezygnowaliśmy z opakowań w ciemnych kolorach, które utrudniają recykling.

2. Jesteśmy wege

W tym roku w drogeriach pojawiły się produkty do depilacji twarzy i ciała, czyli pierwsza wegańska linia Joanny. Plastry wykonane są w 100% ze składników naturalnych, a ich włóknina jest w pełni biodegradowalna. Wszystkie kosmetyki posiadają certyfikat Viva!  Niebawem w drogeriach pojawi się nasza kolejna nowa wegańska seria kosmetyków z certyfikatem Viva!, tym razem do pielęgnacji włosów. 

3. Promujemy naturalny styl i minimalizm

Nowoczesna gama kosmetyków do włosów kreuje niezwykle naturalne stylizacje. Zastosowaliśmy w niej innowacyjne składniki, które podkreślają naturalne piękno i dynamikę włosów. To także połączenie pielęgnacji i stylizacji włosów, dzięki czemu można zminimalizować ilość kupowanych i używanych kosmetyków. Dla środowiska mniej znaczy więcej.

4. Dbamy o dobry skład
Starannie selekcjonujemy skład naszych produktów, tak aby były nie tylko bezpieczne dla skóry i zdrowia, ale także dla środowiska. Używamy surowców pochodzących wyłącznie  od certyfikowanych dostawców i  tworzymy z nich proste, przejrzyste i skuteczne receptury, których bezpieczeństwo potwierdzają testy dermatologiczne. Na etapie produkcji kosmetyków konsekwentnie redukujemy ślad węglowy i emisję CO2. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 07:53