REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020

Marka Neonail zmienia logotyp. Odświeżona identyfikacja wizualna to  odpowiedź na zmieniające się trendy w branży beauty oraz element  strategii marki  na lata 2020-2025. 

REKLAMA

Nowy logotyp marki Neonail pojawił się już na nowej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Sukcesywnie będzie wprowadzany na pozostałych produktach z portfolio marki. W związku z tym w najbliższym czasie w sprzedaży znajdzie się też asortyment z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo na rynku będą występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo. 

Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach – informuje Magdalena Stoińska, PR manager w firmie Cosmo Group. 

Neonail to marka w portfolio firmy Cosmo Group. Oferuje ponad 300 kolorów lakierów oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci.  
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony