StoryEditor
Drogerie
27.05.2022 00:00

Hebe otworzyło czwartą drogerię w Kielcach

Hebe ma już cztery drogerie w Kielcach. Od 27 maja br. Hebe działa także w kieleckiej Galerii Echo. W sumie sieć ma już blisko 300 sklepów w Polsce.

Dziś, 27 maja 2022, sieć Hebe otworzyła swój czwarty sklep w Kielcach. Drogeria mieści się w Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej 20.

Galeria Echo – to znana galeria handlowa w Kielcach na rogu ul. Świętokrzyskiej i al. Solidarności, tuż za Politechniką Świętokrzyską. Została otwarta 30 listopada 2002 roku, w latach 2009–2011 przebudowana. W Galerii Echo znajduje się około 300 sklepów i punktów usługowych. Jej Powierzchnia całkowita to 159 tys. mkw., z czego 70 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu.

Teraz do najemców dołączyła także sieć Hebe. Drogeria będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 09:00-21:00, a w niedziele handlowe w godz. 10:00-20:00.

Czytaj także: Hebe z 28 proc. wzrostem w I kwartale 2022 r.

Z okazji otwarcia najnowszego sklepu Hebe, klienci mogą skorzystać z  ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „Wszystkie zapachy do -60%”. Promocją objęte zostały zapachy m.in. marek takich jak: Tommy Hilfiger, Teaology, Karl Lagerfeld, Tous, Lacoste i Calvin Klein. W drugiej promocji  „Pielęgnacja twarzy do -50 %” dostępne są produkty marek m.in.: Yoskine, Bielenda, Yasumi, tołpa, Eveline Cosmetics, Teaology, Nacomi, Dermedic, Bandi, Nivea, Dermika,Revox, Pure Heals, Lirene, Face Boom, Purederm, Ava i wiele innych.

W ramach promocji „Cenowe szaleństwo” i „Promocje na otwarcie” wiele produktów do pielęgnacji i higieny osobistej jest dostępnych do 50 proc. taniej. Dziś także przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe klienci otrzymują rabat 10 zł.  

Hebe to jedna z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce. W maju 2021 roku minęło 10 lat odkąd Hebe pojawiło się na naszym rynku. Internetowa drogeria ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r. Dziś ta należąca do Jerónimo Martins sieć (właściciel dyskontów Biedronka) to około 290 drogerii oferujących zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także portfolio marek na wyłączność. Do końca roku punktów Hebe będzie już ponad 300.  

Czytaj także: Sieć Hebe od 11 lat na rynku. Już wkrótce będzie miała 300 lokalizacji

Hebe jest laureatem rankingu Drogeria Roku 2022. W tegorocznej edycji sieć sięgnęła po aż cztery statuetki wygrywając w kategoriach: Najlepsza sieć drogeryjna, Najlepsza e-drogeria, Najciekawsza strategia asortymentowa, Najlepszy partner w biznesie.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2022 znamy zwycięzców!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. październik 2025 01:14