StoryEditor
Drogerie
14.05.2021 00:00

Hebe zdradza 10 kosmetycznych hitów swojej oferty

Drogerie Hebe, z okazji 10 urodzin, przygotowały zestawienie swoich dziesięciu  kosmetycznych przebojów ostatniej dekady. W zwycięskiej dziesiątce znajdują się zarówno kosmetyki pielęgnacyjne do ciała i włosów, jak i perfumy czy akcesoria. 

Dziesięcioletnia obserwacja koszyków zakupowych klientów Hebe pozwoliła sieci wyłonić produkty, które zasługują na miano kosmetycznych hitów dekady. Przez ostatnie 10 lat były bowiem najchętniej wybierane przez konsumentów.


1.    Woda toaletowa dla mężczyzn Karl Lagerfeld Men
Na pierwszym miejscu dziesiątki najpopularniejszych produktów pojawił się zapach najczęściej kupowany przez kobiety dla mężczyzn – pełen energii, elegancji i siły. To połączenie kwiatowo-owocowej kompozycji z nutami fiołka, jabłka, mandarynki i lawendy ocieplonymi akordami bursztynu i sandałowca. 

2.    Wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs Gosh Catchy Eyes
Pokochany przez kobiety za efekt maksymalnego podkręcenia i wydłużenia rzęs oraz „otwarcia” oka i dodania spojrzeniu głębi. Jego sekretem jest silikonowa, profilowana szczoteczka oraz zawartość w tuszu pantenolu i wosków: pszczelego i roślinnego carnauba.

3.    Pędzel F02 do różu, bronzera i rozświetlacza Hebe Professional
Wśród hitów dekady znalazły się także produkty dostępne na wyłączność w drogeriach Hebe. Przykładem jest pędzel o płaskim kształcie i włosie ściętym pod kątem. To sprawia, że kosmetyki nie pozostawiają na skórze smug ani plam.


4.    Nawilżający krem o przedłużonym działaniu Dermedic Hydrain 2
Produkt jest ratunkiem dla skóry odwodnionej, skłonnej do zaczerwienień i podrażnień, a także wsparciem podczas leczenia trądziku (różowatego i młodzieńczego) oraz w pielęgnacji cery wrażliwej. Zawiera m.in. glicerynę, mocznik, masło shea i witaminę E. Nawilża i zapobiega szybkiej utracie wilgoci z naskórka, wygładza i neutralizuje działanie wolnych rodników.


5.    Morski żel oczyszczający do twarzy Bandi Pure Care
Swoją popularność zawdzięcza połączeniu funkcji oczyszczenia oraz nawilżenia i  wspomagania ochrony warstwy hydrolipidowej naskórka. Formuła na bazie morskiego stymulatora kwasu hialuronowego i oczaru wirginijskiego nie tylko oczyszcza, usuwa sebum i resztki makijażu, ale też podnosi poziom nawilżenia naskórka, jest łagodna i nie zaburza naturalnego pH skóry.


6.    Lakier do włosów z keratyną CeCe of Sweden Total Keratin Complex
Produkt, który łączy funkcję pielęgnacyjną i stylizacyjną. Zawarta w nim keratyna wspomaga regenerację struktury włosów, gwarantując równomierne utrwalenie fryzury (bez sklejania i obciążania włosów), naturalny połysk i elastyczność.


7.    Keratynowa maska do włosów Kallos
Odżywcza maska z keratyną i proteinami mleka. Przeznaczona jest do włosów suchych, łamiących się i często poddawanych zabiegom fryzjerskim. Wspomaga odbudowę struktury włosów przez wypełnienie ubytków w ich włóknach, odżywia, nawilża, dodaje elastyczności i blasku.

8.    Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron Nacomi
W pełni naturalny, z olejem z pestek winogron. Uwielbiany za dogłębne nawilżenie skóry pod oczami, ukojenie, ujędrnianie i spłycanie zmarszczek. Można go stosować zarówno na noc, jak i na dzień. Jest przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry i dla kobiet w każdym wieku.

9.    Kolagenowa maseczka pod oczy Purederm

Przeznaczona jest do pielęgnacji przesuszonej i zmęczonej skóry wokół oczu. Aktywne składniki, w skład których wchodzą: kolagen, ekstrakt z zielonej herbaty i witamina E, intensywnie pielęgnują skórę, nawilżają ją, uelastyczniają, zmniejszają oznaki starzenia i redukują obrzęki.


10.    Odświeżający tonik do twarzy Feel Free

Zawiera ponad 98 proc. naturalnych składników, w tym składniki pochodzące z roślin uprawianych w sposób ekologiczny. W formule kosmetyku znajdują się: sok aloesowy, ekstrakty z cytryny, rumianku i tymianku. Dzięki nim skóra jest nawilżona, ukojona i delikatne rozświetlona. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 02:52