REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v2

PRODUCENCI I MARKI

Eksport

WYDARZENIA I PREMIERY

 

22 października 2021, 14:52



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Polskie marki kosmetyczne z sukcesami rozwijają sprzedaż w Azji, w tym Azji Płd.-Wsch.

Polskie marki kosmetyczne z sukcesami rozwijają sprzedaż w Azji, w tym Azji Płd.-Wsch. (fot. mat. pras. PAIH)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedstawicieli polskich firm kosmetycznych do uczestnictwa w międzynarodowej konferencji poświęconej branży beauty: „Poland-ASEAN – Regional Cosmetics Forum”. Wydarzenie w formule online odbędzie się w dniach 27- 28 października br. Celem organizowanego przez Forum jest promocja polskiego sektora kosmetycznego w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Wiadomości Kosmetyczne są patronem tego wydarzenia i aktywnym uczestnikiem.

Wydarzenie będzie platformą spotkań z ekspertami z Polski i regionu ASEAN, organizacjami branżowymi oraz praktykami i przedstawicielami biznesu. W trakcie eventu wskazane zostaną m.in. szanse i wyzwania w zakresie ekspansji zagranicznej polskich firm kosmetycznych, trendy rynkowe czy regulacje prawne obowiązujące na omawianych rynkach. 

Region ASEAN – warto wiedzieć
Kraje Azji Południowo-Wschodniej wraz ze wzrostem populacji oraz zamożności obywateli stają się głównym motorem napędzającym sprzedaż kosmetyków i produktów do higieny osobistej w regionie Azji i Pacyfiku. W 2019 roku sektor ten osiągnął w ASEAN wartość 5,9 mld dolarów. Zgodnie z prognozami, do 2027 roku jego wartość wyniesie 8,4 mld dolarów.

W Azji Południowo-Wschodniej uwidaczniają się ponadto nowe trendy, a wraz z rozwojem gospodarki zmianom ulegają preferencje zakupowe klientów. Pomimo silnej obecności na rynku uznanych marek kosmetycznych, coraz większą popularność zyskują marki niszowe, ale nowatorskie. Klienci poszukują kosmetyków przyjaznych środowisku, w tym bazujących na składnikach organicznych. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry i włosów, a także dla dzieci. Silny wzrost sprzedaży odnotowują kosmetyki z certyfikatem halal, chroniące przed słońcem oraz kosmetyki dla mężczyzn. 

Mimo stabilnego rozwoju sektora kosmetycznego, wejście na rynki Azji Południowo-Wschodniej wymaga odpowiedniego przygotowania oraz długofalowej strategii ekspansji, w tym znaczących nakładów na promocję marki i produktów. Wyzwaniem dla polskich kosmetyków jest m.in. silna konkurencja ze strony lokalnych, azjatyckich marek, w tym przede wszystkim japońskich i koreańskich producentów.

Szanse polskich firm na tamtejszym rynku wzmacnia jednak dynamiczny rozwój handlu elektronicznego w regionie. Sprzedaż internetowa staje się głównym kanałem dystrybucji produktów kosmetycznych – już teraz produkty z segmentu beauty są najczęściej kupowanym rodzajem produktów w kanałach e-commerce.
Kosmetyki made in Poland

Polskie marki kosmetyczne z sukcesami rozwijają sprzedaż w Azji, w tym Azji Płd.-Wsch., chociażby w Wietnamie, Malezji, Singapurze czy na Filipinach.

Więcej informacji o wydarzeniu i rejestracja na stronie: PAIH

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony