StoryEditor
Producenci
08.09.2021 00:00

Ruszyła marka LolaVie Jennifer Aniston. Sprawdzamy co oferuje.

Storna internetowa marki LolaVie ruszyła punktualnie o godzinie 16 polskiego czasu i trzeba przyznać, że zachęca do wizyty. Aktorka słynie z pięknych włosów i fryzury. Wszyscy obstawiali, że w ofercie będą produkty do pielęgnacji skóry, ale na razie dostępny jest jeden produkt do stylizacji włosów.

Glossing Detangler to produkt ułatwiający rozczesywanie włosów. To wielozadaniowy, lekki spray dający wegańską osłoną termiczną z nabłyszczającym ekstraktem z cytryny z kompleksem z superowoców i roślinnymi ceramidami. Chroni przed uszkodzeniami dzięki wykorzystaniu nasion chia. Jego składniki w 99 proc. są pochodzenia naturalnego. Za 150 ml produktu trzeba zapłacić 25 dolarów.

Na stronie marki czytamy, że Jennifer Aniston choć lepiej znana jako aktorka, producentka i przedsiębiorca ma obsesję na punkcie czasopism medycznych, postępu technologicznego oraz najnowszych innowacji w dziedzinie urody i zdrowia. Jej wizją dla LolaVie jest połączenie tego, co najlepsze w nauce i naturze. Tą marką chce udowodnić, że nie trzeba poświęcać jednego dla drugiego. Od nadzorowania rozwoju produktu, przez marketing, aż po zarządzanie kreatywne, aktorka była siłą napędową marki. Spędziła niezliczone godziny, upewniając się, że formuły spełniają jej standardy.

Przeczytaj również: Już dziś Jennifer Aniston ujawni co kryje się za jej nową marka kosmetyczną

Zrównoważony rozwój jest ważny w działalności LolaVie. Oprócz używania opakowań nadających się do recyklingu, gdy tylko jest to możliwe. Produkty zawierają esencją bambusową zamiast dejonizowaną (zwykłą) wodą. Firma posiada także certyfikat Leaping Bunny czyli nie przeprowadza, ani nie działa jako strona jakichkolwiek testów na zwierzętach. Formuły są nie tylko wolne od okrucieństwa, ale wszyscy dostawcy i producenci muszą również spełniać te kryteria.


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 01:30